piątek, 11 października 2013

Essie - Status Symbol - kolekcja Spring 2009 [swatche]

Cześć Dziewczyny!

Dawno już nie było na blogu lakieru, co? ;)) Ostatnio wykopałam na dysku zdjęcia lakieru, którego na blogu jeszcze nie pokazywałam, a który również zasługuje na Waszą uwagę. Tym razem jest to jeden z bardziej urokliwych róży, jakie wpadły mi w ręce, czyli Status Symbol od Essie. Jesteście ciekawe co sądzę o tym kolorze i jak prezentuje się on na paznokciach? Zapraszam dalej! :)


KOLOR:
Status Symbol, to piękny, intensywny odcień różu. Trochę cukierkowy, trochę malinowy, ale z pewnością bardzo dziewczęcy i niezwykle urokliwy. Ten Essiak to czysty krem bez żadnych drobinek, ani shimmeru. Ładnie błyszczy się sam z siebie, ale ja i tak stosuję wysuszacz, który dodatkowo nabłyszcza lakier :)

PĘDZELEK:
Jak zwykle, stawiam przede wszystkim na szeroki pędzelek, czyli wersję europejską. Wielokrotnie już wspominałam, że przy mojej szerokiej płytce łopatkowy pędzelek sprawdza się po prostu najlepiej :)


KONSYSTENCJA:
Lakier nie jest ani zbyt gęsty, ani zbyt rzadki. Łatwo rozprowadza się na płytce i nie rozlewa się po skórkach.

TRWAŁOŚĆ:
Status Symbol trzyma się na moich paznokciach dość standardowo, jak na Essie, czyli 4-5 dni. Nie mam mu pod tym względem nic do zarzucenia.


ZMYWANIE:
Lakier zmywa się bezproblemowo! Nie barwi płytki, ani nie rozmazuje się na skórki. Oby więcej takich :)

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Status Symbol kupicie stacjonarnie w Super-Pharm, Drogeriach Hebe oraz Perfumeriach Douglas. Jego cena bez promocji, to ok.32-35 zł, przy czym obecnie w SP trwa promocja -20% :)


No to teraz pora na zbliżenie na paznokciach :) Zdjęcie pochodzą z okresu, kiedy nosiłam krótsze paznokcie i muszę przyznać, że nawet na takich krótkich bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)




Nie miałam zbyt wielu zdjęć lakieru na paznokciach, ale myślę, że te wystarczająco oddają jego urok. Czy Wam również podoba się taki odcień różu? :)
K.

75 komentarzy:

  1. Ładny ale ja to podziwiam zadbane skorki! Ja ze swoimi ciagle walczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to w sumie różnie z tym bywa, ale dziękuję :)

      Usuń
  2. Kolor jest piękny i obowiązkowo muszę się w niego zaopatrzyć :) Zakup pozostawię pewnie na sezon wiosenno-letni, ale co się odwlecze, to nie uciecze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią też nie zaszkodzi, ale rzeczywiście kolor pasuje bardziej na cieplejsze miesiące :)

      Usuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju róże.
    Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z moich ukochanych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, zaczynam nie nadążać :D Ale żebyś nie krzyczała na mnie :P już komentuję i nadrabiam zaległości :D

    SS jest śliczny! Taki truskawkowy shake :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzyczeć nie będę, co najwyżej sobie popłaczę, że o mnie zapominasz ;)

    P.S. Wystarczyło tylko wrzucić a) post lakierowy, b) post o Essie i od razu jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Przyciągają mnie jak magnes :D

      Nie zapomnę, no co Ty :*

      Usuń
    2. No i tego się trzymajmy :)

      Usuń
  7. Powiało latem :)) Bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uu, ładny i faktycznie ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jest:). Niby zwykły róż ale przyciąga, ma ciekawy odcień :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :) W sam raz na rozweselenie tych pochmurnych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To byl pierwszy Essie jakiego kupilam - od niego zaczelo sie moje essie-maniactwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten kolorek, jest taki mega ... optymistyczny :)
    Pięknie Ci w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, uwielbiam lakiery bez najmniejszych drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny!
    Jutro chyba zawitam w SP.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest świetny, wydaje mi się, że niedawno podziwiałam go na jakimś blogu, super!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. W przyszłym roku, na wiosnę będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladny kolorek, na wiosne, lato idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest! Kolor cudny i do tego lekko przygaszony czyli taki na jakie się napalam tej jesieni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś, kto nie skreśla różu jesienią! :)

      Usuń
  19. Jeden z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny, nie dość, że uwielbiam róże, to jeszcze kiełkuje u mnie essieholizm, robi się niebezpiecznie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny :)
    Kuszą mnie lakierki z Essie, aż boję się zacząć przygody z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, piękny, ach *_* Chciałam go sobie kupić przez całe wakacje i tak się zbierałam, że zniknął ze wszystkich sklepów internetowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nic straconego, na pewno jeszcze gdzieś go dorwiesz :)

      Usuń
  23. Ładny, taki dziewczęcy :) W ogóle to wydaje mi się, że Ty masz dużo lakierów w podobnych kolorach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasia, a co to komu przeszkadza? Róż różowi nie równy :)

      Usuń
  24. Śliczny kolor ;) jak mam z Essie róż w stylu barbie i na paznokciach przestał mi się podobać, Twój 100 razy ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest prześliczny i bardzo fajnie wygląda na paznokciach :> Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny...bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor idealny dla mnie na lato - mogłabym go nosić na pazurkach całe wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Aż żałuję, że zapomniałam o nim na dłuższą chwilę!

      Usuń
  28. śliczny! bardzo mojowy to odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Róż przepiękny :)
    Też lubie pędzelki tego typu:)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor ! :)
    Essiaki luuubię :D

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wygląda na paznokciach :) chociaż kolor "nie mój" to miło się na niego patrzy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast