poniedziałek, 9 grudnia 2013

Essie - Mind Your Mittens - kolekcja Shearling Darling - Winter 2013 [swatche]

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj przygotowałam dla Was swatche ostatniego lakieru Essie, znajdującego się w kostce z miniaturkami czterech kolorów z zimowej kolekcji Shearling Darling. Tym razem zapraszam na prezentację koloru Mind Your Mittens, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i sprawił, że z całą pewnością mogę okrzyknąć ten set miniaturek jednym z najbardziej udanych. Każdy z kolorów jest absolutnie wyjątkowy i wart uwagi, jeśli tylko lubicie nosić ciemne lakiery na paznokciach :)


KOLOR:
Mind Your Mittens, to piękny, delikatnie przykurzony granat o głębokim odcieniu. W zależności od światła, raz wygląda jak granat, innym razem trochę jak grafit, żeby po chwili dawać wrażenie niemal czarnego. Jest w nimi wiele podobieństwa do niedawno prezentowanego Punk Rock od Rimmel, jednak nie ma w nim tej kropelki fioletu, którą ma PR. Mind Your Mittens nosiłam na krótkich paznokciach, więc miło mnie zaskoczył fakt, że nawet na takiej długości ten Essie wyglądał bardzo schludnie i elegancko.


PĘDZELEK:
W przypadku miniaturki pędzelek jest oczywiście cienki, ale za to gęsty i odpowiednio elastyczny, dlatego mimo wszystko bardzo łatwo malowało mi się nim paznokcie. Jestem bardzo zadowolona z jakości pędzelków dołączonych do lakierów w tej kostce :)

KONSYSTENCJA:
Lakier nie należy ani do tych gęstych, ani do tych rzadkich, choć bliżej mu do tych drugich. Bardzo łatwo się go aplikowało i nie miałam z nim problemów nawet przy skórkach.

KRYCIE:
Lakier kryje po zaaplikowaniu standardowych dwóch warstw i taką ilość widzicie też na zdjęciach.

TRWAŁOŚĆ:
Mind Your Mittens bardzo pozytywnie zaskoczył mnie swoją trwałością, ponieważ nosiłam go aż 5 dni i dopiero po tym czasie pojawiły się odpryski. Wcześniej lakier odrobinę wytarł się na końcówkach, ale mimo ciemnego odcienia lakieru, nie rzucało się to w oczy. Na zdjęciach specjalnie utrwaliłam lakier w czwartym dniu noszenia, więc same możecie ocenić jego stan. Myślę, że kolosalne znaczenie miała tu długość paznokci, ale i tak jestem bardzo na tak! :)


ZMYWANIE:
Lakier wymagał ciut więcej cierpliwości przy zmywaniu, ponieważ trochę ciężko odpuszczał. Na szczęście jednak po chwili wszystko ładnie zeszło, nieznacznie tylko brudząc skórki. Wydaje mi się, że lakier nie zafarbował paznokci, ale nie jestem w stanie stwierdzić tego z całą pewnością, ponieważ niestety mam jeszcze ciut przebarwioną płytkę (a raczej pół płytki) po którymś z lakierów.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Mój lakier pochodzi z setu miniaturek, który kupiłam w sklepie MAANI za niecałe 40 zł. Znajdziecie tam też pełnowymiarowe wersje lakierów z tej kolekcji.




I jak Wam się podoba ten piękny granat? Ja jestem nim szczerze urzeczona, a jego świetna trwałość tylko wzmocniła moje pozytywne wrażenia z nim związane. Dajcie znać, co o nim sądzicie! :)
K.

Od lewej: Sable Collar, Mind Your Mittens, Shearling Darling, Toggle To The Top
Pozostałe lakiery z setu miniaturek znajdziecie klikając TU - Shearling Darling i Toggle To The Top i TU - Sable Collar.

57 komentarzy:

  1. Przyjemny :)
    Moim zdaniem jednak Punk Rock jest ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że o ile nie lubię ciemnych lakierów, to ten jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem całkiem, chociaż w butelce bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę podobny chyba do Punk Rock z Rimmela ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny, ale Rimmelowy lakier bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny!!! Już się nie mogę doczekać kiedy znajdzie się na moich paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te malutkie buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście dobrze Ci się trzymał w czwartym dniu! Ja niestety nie mam tak super wspomnień z tym lakierem, ale już się przyzwyczaiłam, że moje paznokcie są problematyczne jeśli chodzi o kwesitię trwałości lakieru ;) A co do koloru - jak dla mnie wpada on bardziej widocznie w zieleń niż w granat, zwłaszcza w buteleczce. Na paznokciu troszkę zmienia kolor, rzeczywiście przypominając granat. Zieleń troszkę niknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ty w ogóle masz przeboje z trwałością lakierów... :(

      Rzeczywiście, w buteleczce też widzę nieco zieleni, zwłaszcza w świetle dziennym, ale na paznokciach już tego nie widziałam. W sumie nie przeszkadza mi to, bo nie jestem wielką fanką zieleni ;)

      Usuń
  9. Mi on bardziej w czerń wpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że na żywo rzadko przypomina czerń :)

      Usuń
  10. A ja podchodzę do niego jak pies do jeża :)
    U Ciebie wygląda świetnie, a ja ciągle szukam na niego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam straszną ochotę na lakier w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten odcień Essie albo Rimmel Punk Rock :)

      Usuń
  12. Ten odcień zielonego neistety nei przypadl mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego lakieru zielonym, a już na pewno nie na paznokciach :)

      Usuń
  13. piękny, chyba sprawię sobie ten mini zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto! To wyjątkowo udana kolekcja, idealna dla fanek ciemnych lakierów! :)

      Usuń
  14. ten lakier tak mnie nie zachwyca jak pozostałe, ale też ładny :) właśnie myślę nad zakupem tej kostki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście całkiem ładny :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako wielbicielka Punk Rocka muszę przyznać, że ten również baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co o nim sądzić ... Jakoś nie wzbudza we mnie zachwytów, ale z drugiej strony ma niepowtarzalny kolor. No nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To niestety nie mój kolor, wolę żywsze odcienie. Ten jest dla mnie bardzo smutny :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Średnio mi się podoba, ale duży plus za trwałość lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Myślałam, że w końcu jest odpowiednio ciemny ;))

      Usuń
  20. Ty widzisz granat, a ja tam na siłę szukam zielonych tonów z stylu teal :D ale jaki to by nie był kolor, bardzo mi się podoba :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, widzę te zielonkawe tony w buteleczce, ale już na paznokciach nie zaobserwowałam nic takiego :)

      Usuń
  21. Ja właśnie rozpoczynam przygodę z tą kostką :) I jestem ciekawa czy będę tak samo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny. Ja akurat czekam na kostkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast