niedziela, 24 listopada 2013

Rimmel - Salon Pro - Punk Rock [swatche]

Cześć Dziewczyny!

Rozkręciłam się z postami lakierowymi, więc dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny lakierowy hit jesieni, który podbił również i moje serce. Mowa oczywiście o pięknym i nieco mrocznym kolorze z linii Salon Pro od Rimmel - czyli lakier o numerze 711 Punk Rock. Jest to jeden z lakierów z tej serii, którego kolor został wybrany ponoć przez samą Kate Moss i właśnie jej podpis zdobi buteleczkę Punk Rock'a :)


KOLOR:
Punk Rock, to przepiękny, głęboki odcień odrobinę przykurzonego granatu, zmieszanego z kroplą fioletu. Kolor zmienia się w zależności od światła, więc raz bliżej mu do fioletu, innym razem wygląda niemal jak czerń, żeby znowu kolejnym razem prezentować się jak typowy granat. Moim zdaniem to idealny kolor na sezon jesienno-zimowy. Sądzę, że nawet na dość krótkich paznokciach wygląda niezwykle elegancko i intrygująco, a dodatkowo mógłby być udaną bazą do wszelkiego rodzaju brokatowych zdobień :)


PĘDZELEK:
Linia Salon Pro jest wyposażona w gruby, szeroki pędzelek. Dobrze wiecie, że bardzo lubię tego typu "aplikatory", ponieważ mam dość szeroką płytkę paznokcia, którą szerokie pędzelki bardzo sprawnie obejmują, ograniczając liczbę ruchów prowadzącą do pełnego pokrycia płytki. Pędzelek jest dość sztywny, ale mimo to jest wygodny i pozwala na kontrolę tego, gdzie nakładamy lakier.

KONSYSTENCJA:
Lakier jest dość rzadki, ale nie rozlewa się aż tak bardzo po skórkach, chyba, że nabierzemy go za dużo na pędzelek. Na początku zdarzyło mi się kilka razy przesadzić, ale na szczęście chwila praktyki i lakier dość łatwo opanować.


KRYCIE:
Lakier ma bardzo dobrą pigmentację, dzięki czemu dobrze kryje. I choć jedna warstwa mogłaby być niewystarczająca, to jednak dwie pięknie pokrywają płytkę, pogłębiają kolor i ukrywają wszelkie prześwity. Do tego wszystkiego lakier po wyschnięciu pięknie błyszczy :)

TRWAŁOŚĆ:
Cóż, producent obiecuje 10-dniową trwałość, rodem z salonu manicure. Niestety, ale w przypadku tego koloru prawda jest daleka od obietnic, ponieważ lakier zaczął ścierać się na końcówkach już drugiego dnia, a po trzech dniach pojawiły się pierwsze odpryski. Nie ma tragedii, ale zawsze mogłoby być lepiej.


ZMYWANIE:
Lakier dość łatwo się zmywa. Na szczęście nie jest zbyt problematyczny i nie brudzi zbyt mocno skórek. Wprawdzie trzeba poświęcić nieco więcej uwagi bokom paznokci, ale chodzi po prostu o dokładne usunięcie lakieru. Nie zauważyłam, żeby lakier odbarwiał paznokcie.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Lakiery bez promocji kosztują ok.18 zł, ale dość częste promocje pozwalają na zakupy w granicach 12 zł za buteleczkę. Lakiery Salon Pro dostaniecie niemal w każdej drogerii, w której są szafy Rimmel. Z pewnością spotkacie je w Rossmannach, Naturach, Super-Pharm i Hebe.





Jak Wam się podoba Punk Rock? Czy zdążył już skraść Wasze serca? ;))
K.

68 komentarzy:

  1. Kolor piękny! Nie mam żadnego z tych lakierów, chciałam teraz kupić w Rossie i lipa, nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się pokaże, zanim skończy się promocja :)

      Usuń
  2. Właśnie nim przed chwilką skończyłam malować paznokcie :) Mam teraz krótkie paznokcie, powiedziałabym, że bardzo krótkie i u mnie jedna warstwa wystarczyła :) Namiętnie przyglądałam się czy nie potrzeba drugiej, ale żadnych prześwitów nie zanotowałam :) Bardzo lubię te lakiery, świetnie się nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Może to kwestia długości paznokci :)

      Usuń
  3. właśnie mam go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jest ten kolor, ale obiecałam sobie, że w najbliższym czasie nie kupię już kolejnego ciemnego lakieru ;)
    Niemniej jednak kiedyś na pewno będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mama, ale dla mnie wygląda raczej jak ciemny szary ;) ale to w buteleczce, jeszcze nie miałam go na paznokciach i to pewnie dla tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę serię lakierów, mam 4:) Niestety tego koloru nie posiadam, ale od dłuższego czasu chodzi za mną. Może jeszcze zdążę skorzystać z rossmannowskiej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uniwersalny kolor, będzie pasował do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny :) nie miałam jeszcze lakieru z Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  9. jest śliczny! muszę się w końcu zaopatrzyć w jakiś lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest po prostu obłędny :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Gdybym nie miała bardzo podobnego z Bourjois, ten już byłby mój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten lakier, ale niestety jak w przypadku większości ciemnych lakierów u mnie - trzyma się bardzo kiepsko. W pierwszym dniu noszenia miałam już pierwszy odprysk :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny grafit, a ja mam braki w szarościach. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny jest ten kolor, ja z tej serii mam bordo i brzoskwinkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka kolorów, ale znalazłoby się jeszcze parę, które mogłabym przygarnąć :)

      Usuń
  15. Kupiłam go właśnie teraz na -40% w Rossmannie :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam go kupić na promocji w Ross, ale w ogóle nie mieli tego odcienia, grrr ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie wczoraj go kupiłam, bo ten kolor chodził mi po głowie od dłuższego czasu :)
    I udało mi się dorwać ostatnią buteleczkę topu z Kinetics :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się zwłaszcza z tego, że upolowałaś Kwika :)

      Usuń
  19. Lubię tą serię Rimmel, tego koloru jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na niego zapolować póki trwa promo w Rossmannie :)

      Usuń
  20. Lubię takie kolory :) szaro-grafitowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie! miałam go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio wszędzie zachwyty na tym lakierem, mnie tez bardzo kusi, szkoda, że u nas Rimmela brak :( Ale niedługo święta, mam nadzieję, że ostatnie się jeszcze choć jeden dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się, takie zgaszony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba :) Stałam dzisiaj w Rossmannie przed tymi lakierami, gapiłam się jak sroka w gnat, ale żadnego nie kupiłam. Chociaż na Punk Rock mam wielką ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor bardzo bardzo ładny. Ja niestety nie przepadam za pędzelkami Rimmela :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Z całej bardzo udanej kolekcji Salon Pro, to mój faworyt :)
    Bardzo go lubię, zwłaszcza o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie zbieram się na ten lakier i jakoś nie mogę mimo że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam szczerze, że ostatnio własnie ten kolor chodzi mi po głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny kolorek, takie mi potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. również lubię szerokie 'aplikatory' - jeszcze się nie skusiłam na te lakiery - może teraz przy -40% to nadrobię ;) - kolor śliczny bardzo lubię takie odcienie mam coś podobnego z adosa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor ładny i ogolnie uwazam ze seria sygnowana Kate im sie udala :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurde czekam na moja paczkę od rimmela bo wygralam u nich w konkursie na fejsie zestaw własnie z salon pro między innymi, nie moge sie doczekać żeby przetestować!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast