piątek, 22 listopada 2013

China Glaze - Strawberry Fields [swatche]

Cześć Dziewczyny!

W ostatnich dniach wygrzebałam z pudełka przepiękny lakier z China Glaze o apetycznej nazwie Strawberry Fields. Słysząc jego nazwę niezmiennie kojarzy mi się scena z Across The Universe, w której Jim Sturgess śpiewa kawałek Beatlesów, czyli oczywiście Strawberry Fields Forever. Może China Glaze nie przypomina truskawki, ale z pewnością jest równie apetyczny, co truskawkowa "instalacja" w filmie :)


Korzystając z tego, że znalazłam na dysku zdjęcia tego cudaka chętnie podzielę się z Wami tym, jak ta malinko-truskawka prezentuje się na paznokciach :)


KOLOR:
To pierwsza Chinka na moim blogu i jednocześnie jedna z dwóch pierwszych Chinek w mojej kolekcji, dlatego kolor po prostu musiał być wyjątkowy! Strawberry Fields, to cudowny malinowy odcień różu, naładowany drobinkami, połyskującymi na złoto. Co najważniejsze, drobinki nie zanikają po pomalowaniu paznokciu, ale ładnie ujawniają swój urok w słońcu lub sztucznym świetle, choć jeśli zerknąć na lakier z bliska, to i wtedy są dobrze widoczne. Na paznokciach lakier wydaje się być w nieco cieplejszym odcieniu, niż w buteleczce, być może jest to właśnie kwestia drobinek.

PĘDZELEK:
Lakier jest wyposażony w dość cienki i długi pędzelek, ale mimo wszystko jest on całkiem wygodny, choć gdybym miała wybór, to jednak wolałabym szerszą łopatkę. Niemniej jednak nie jest źle, bo pędzelek nie jest przesadnie elastyczny, ale też nie jest sztywny. Całkiem dobrze manewruje się nim przy skórkach, choć ja akurat nie uniknęłam drobnych wpadek ;)


KONSYSTENCJA I KRYCIE:
Lakier ma odpowiednią konsystencję, nie jest ani zbyt rzadki, ani zbyt gęsty, choć gdybym miała określić jeden "kierunek", to zdecydowanie bliżej mu do rzadkiego. Mimo wszystko pigmentacja lakieru jest dobra, dlatego dwie warstwy dobrze pokrywają płytkę i jednocześnie nadają odpowiedni odcień lakierowi.

TRWAŁOŚĆ:
Lakier miło mnie zaskoczył swoją trwałością, zwłaszcza teraz. Poprzednio nosiłam go około 4 dni, teraz spokojnie wytrzymał i pięć dni i dopiero wtedy pojawiły się pierwsze odpryski. Końcówki wycierają się nieco szybciej, ale na szczęście nie rzuca się to zbytnio w oczy.


ZMYWANIE:
Lakier wymaga ciut więcej cierpliwości przy zmywaniu, niż odcienie kremowe. Drobinki początkowo stawiają mały opór, ale na szczęście po chwili odpuszczają. Lakier nie rozmazuje się na skórze i raczej nie przebarwia płytki.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Lakierów China Glaze szukajcie przede wszystkim w sklepach internetowych. Ceny wahają się zwykle od 15 do 25 zł za buteleczkę. Uważam, że cena jest bardzo adekwatna do jakości :)




I jak Wam się podobają "truskawkowe pola"? Ja jestem oczarowana! :)
K.

***

76 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Fajne ma te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie one mnie w nim tak urzekły! No bo, że różowy, to oczywiste ;))

      Usuń
  2. Śliczny kolor i jak drobinek nie lubię, tak tu naprawdę dobrze to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i ze złotym shimmerem, biegnę do szukać na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że Ty go Monia jeszcze nie masz, to ja jestem w szoku :)

      Usuń
  4. Też go mam i pokazywałam u siebie. Jest unikatowy a najpiękniej wygląda w słońcu, kiedy złote drobinki wręcz skrzą się się paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczego sobie, ale nie moja bajka :) Mi nazwa od razu kojarzy się z Anią i jej blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje na paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna kusi mnie ten lakier w tym odcieniu, ale nie jestem pewna, czy bym go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie zdziwię Cię jak powiem, że to mój ulubieniec :) Jedyne co bym w nim zmieniła to konsystencję, dla mnie jest ciut za rzadka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani trochę mnie to nie dziwi! Już Iwetto zauważyła, że skojarzenie z Twoją osobą powinno być oczywiste :D

      Usuń
  9. śliczny! aż sobie go wpisze na chciej listę, zauroczył mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają truskawkowe pola :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też był moją pierwszą Chinką, bo to kultowy kolor :)
    Jest śliczny i jak dla mnie niezastąpiony :)
    Pięknie u Ciebie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwkaga - zgadzam się! Kultowy i niezastąpiony! :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Też mam ten lakier i wczoraj też użyłam go do zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie mi się podoba i miałam go kupić latem, ale jakoś mi umknął. Na wiosnę pewnie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się bardzo, i odcień bazy i te urocze drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah piękny kolor, wszyscy piszą o tych lakierach a ja nei miałam jeszcze nigdy przyjemności ich próbować :( to się musi zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto polować na okazje, teraz część Chinek jest wyprzedawana za 15zł w Alphanailstylist :)

      Usuń
  17. Piękny odcień różu, a te złote drobinki pasują do niego jak ulał. Cacuszko z tych truskawkowych pól :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ja również jestem oczarowana tym lakierem :) wg mnie takie cudo jest warte każdej ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wszytko co różowe, to też!!!!!!!!! jeden jeden jedenaście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część jest oczywista i popieram to! :D Drugiej nie zrozumiałam :P

      Usuń
  20. Na lato jest świetny, to prawda, ale ja lubię po niego sięgać, jak jest chłodno. Jakoś tak mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny jest i marzy mi się od kiedy go zobaczyłam ;) jakieś pół roku temu? :p ale jakoś wciąż nie mogę go kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia, no to koniecznie! Najpóźniej na najbliższych targach! ;)

      Usuń
  22. Bardzo ładny, ja ostatnio zamówiłam sobie trzy lakiery China glaze, są piękne i chcę kolejne :) I zawsze myślałam że są droższe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przymierzam się do kilku Chinek, ale próbuję być rozsądna ;)

      Usuń
  23. Bardzo go lubię! Jest po prostu śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny jest :3 mam dość podobny Ahoy!, też z china glaze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny <3 Na paznokciach wygląda lepiej niż w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczny kolor i te drobinki, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny, chociaż chciałabym żeby był mocniejszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba, drobinki szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast