wtorek, 20 sierpnia 2013

Mobile Mix #3

Cześć Dziewczyny!

Wiem, wszystko wiem! Koszmarnie ociągam się z pourlopowym powrotem na blog i pisałam już o tym we wcześniejszym poście. Chciałam Wam dać znać, że żyję i mam się dobrze, choć leniwie ;) Obiecałam Wam (i wieki temu Sylwii i Stefci), że w końcu coś napiszę, więc jestem. Z obiecanym już dobry tydzień temu moblie mixem numer 3 :)

MIX NOWOŚCIOWY
 
W lipcu ponownie przybyło mi mnóstwo kosmetyków i część z nich jest widoczna na powyższych zdjęciach. Po pierwsze, od Stefanii dostałam paczkę od serca, w której znalazłam przede wszystkim moją ukochaną maskę z LUSH, czyli Catastrophe Cosmetic. Stefi sprawiła mi również kilka innych niespodzianek, ale o tym wkrótce (moje magiczne, niedookreślone wkrótce :D) w nowościach.
 
Jak zapewne wiecie, w lipca, blogerki współpracujące z markami należącymi do Dr Ireny Eris, otrzymały dwie paczki, wypełnione kosmetykami Pharmaceris, Lirene i Under Twenty. Tę pierwszą również uchwycił mój telefon. Część produktów od razu poszła w obroty, ale najbardziej i tak ucieszył mnie mój ukochany krem głęboko nawilżający!
 
Niby wszystko mam i niczego nie potrzebuję, ale przed urlopem zrobiłam też małe zakupy w Super-Pharm, które zaowocowały m.in. nabyciem polecanej wody termalnej Uriage oraz pomadek Maybelline Color Whisper. W obu tych produktach jestem zakochana! :)
 
Niestety, lipiec obfitował też w małe "tragedie". Po pierwsze, mój ukochany puder z Maybelline (Dream Matte Powder) niebezpiecznie odsłonił dno. Jest on niestety dość trudno dostępny, a nie wszędzie są wszystkie kolory, więc póki jestem nieco opalona, kupiłam ciemniejszy odcień, a ten zostawiam sobie na zimę. Ponadto, przez własną nieuwagę roztrzaskałam najlepszy rozświetlacz świata, czyli Mary-Lou Manizer z TheBalm. Żal mi teraz używać, bo boję się go rozsypać, a prasować też mi go trochę szkoda. Że też nie chce się sam doprowadzić do stanu jak nowy...
 
Niedawno udało mi się również wygrać paczkę z produktami marki Kiwi. Nie jest to może kosmetyczny nabytek, ale na pewno ze sprawami urodowymi związany. Komplet wkładek (pod piętę, za piętę etc.) oraz dezodorant do butów i jedwab do stóp (zapobiegający obtarciom), wygrałam u Izy, czyli BellaBeauty. Już dawno nie cieszyłam się tak bardzo z jakiejś wygranej :D
 
Ostatnia książka Cobena, czyli Zostań przy mnie, oraz trójka upatrzonych lakierów z Inglota, to mój prezent dla samej siebie z okazji imienin i obrony pracy magisterskiej. Wiem, że przeżywam to jak mrówka okres, ale tyle się to za mną ciągnęłam, że do tej pory cieszy mnie to, że w końcu mam z głowy! :)
 
Lipiec, to również nowości paznokciowe - nowy zmywacz, tym razem bez acetonu, olejek, polecany do moczenia paznokci, nowa odżywka i nowy wysuszacz! Wszystko oczywiście niezbędne! :) Poza tym od marki Rimmel otrzymałam najnowszy tusz, czyli Lash Accelerator Endless. Już go używam i wrażenia mam dość pozytywne, jednak to dopiero kilka dni, więc z opinią jeszcze się wstrzymam.
 
 
MIX BATH & BODY WORKS'owy
 
Powyższe zdjęcia to w dużej mierze efekt czerwcowo-lipcowych wyprzedaży w Bath & Body Works (tak długo nie robiłam MM ;)) oraz współpracy z tą marką. Wszystko pokażę z bliska w poście z nowościami (to, czego jeszcze nie pokazałam w czerwcowych nowościach), ale tutaj chciałabym Wam zwrócić uwagę na wiewiórę, która, zaopatrzona we wkład zapachowy Scentportable w wersji Tiki Beach, jest moim absolutnym samochodzowym ulubieńcem! Wiewióra wygląda uroczo na daszku pasażera, a samochód pachnie cały czas pięknie, intensywnie, ale nie nazbyt męcząco! :)
 
 
MIX ZWIERZĘCY

W lipcu i sierpniu mało bywam u mamy, więc mam też mniej zdjęć moich kudłatych koleżanek, ale ziewające zdjęcia Koty rozwalają wszystko! :D
 
MIX JEDZENIOWY
 
Ostatnimi czasy raczyliśmy się samymi smakołykami! Michał stał się mistrzem domowych burgerów, a mama podjęła się upieczenia pizzy, która wyszła obłędnie dobra! Do tego wszystkiego naleśniki ze świeżymi owocami i serkiem mascarpone, mleko z otrębami i świeżymi borówkami, standardowo mozarella podana w formie sałatki caprese i mój ukochany krem pomidorowy! A wszystko to okraszone ciastami z najlepszej cukierni świata (jeśli będziecie w okolicach Grodziska Mazowieckiego, to odwiedźcie Cukiernię Rzeczkowski) - porzeczkowiec i ciasto gruszkowe to niebo w gębie! Plus szarlotka z bitą śmietaną i malinami i mus malinowy z kremem stracciatella, przygotowany przez szwagra. Kulinarnie rozpieszczaliśmy się wszyscy, bez względu na diety :D

MIX ZMIKSOWANY
 
Powyższy mix to totalny misz masz, ale najważniejsze dotyczy on głównie mojej graduacji i imienin ;) Kolczyki i czerwone róże, to prezent imieninowym od ukochanego (z kolczykami nie rozstaję się już drugi miesiąc!), natomiast różowe róże, to obronowy wyraz uznania od rodziców ;))
 
W prawym górnym rogu widać też małego pirata drogowego - moją chrześnicę, którą udało mi się uchwycić w trakcie szalonego pędu na czterokołowym rowerku :D

MIX IGRASZKOWY
 
To, że nie wzięłam aparatu na Igraszki Kosmetyczne, nie oznacza, że nie zrobiłam żadnych zdjęć! Czujne oko telefonicznego aparatu utrwaliło nieco wspomnień, ujętych w powyższym mixie! :)

MIX URLOPOWY

Powyższy mix przedstawia mieszankę zdjęć z urlopu. Również i tym razem, choć miałam aparat, to nie wyjęłam go ani razu w innym celu, niż zrobienie zdjęć kosmetykom ;) Tym sposobem znowu to telefon stał się tym, który utrwalił wspomnienia z wakacji :)
 
I tak, na zdjęciach powyżej zobaczycie m.in. - upolowaną w małym sklepiki promocję - filtr z Kolastyny z przyspieszaczem opalania gratis (nigdy nie miałam czegoś takiego, a i tak chcieliśmy jeden niższy filtr, bo wykończyliśmy ten, który zabraliśmy); upolowane w tym samym sklepie nowe soki z Fortuny, które kojarzą mi się od razu z Kasią xkeylimex (z powodu jej humorystycznych zdjęć, które przyniosły jej wygraną w konkursie Fortuny :)); przepyszną pizzę, która smakowała nam o niebo lepiej, niż większość, które jedliśmy rok temu we Włoszech; moich towarzyszy wolnych chwil, czyli krzyżówki i prasę (tu akurat Elle); ciasteczka owsiane mojej roboty; ulubione piwo w wersji letniej i ...zimowej; ulubioną wakacyjną bransoletkę, czyli otrzymaną na Igraszkach neonowo-różową bransoletkę by Dziubeka; moje stopy (:D) z paznokciami pomalowanymi fantastycznym Jazz Funk od Rimmel oraz trochę widoczków znad jeziora :)
 
***
No i cóż! To by było na tyle! Jak widać, czas od lipca do połowy sierpnia kręcił się dla mnie przede wszystkim wokół magisterki (a raczej świętowania ukończenia studiów i obrony) oraz wakacji i jedzeniowej rozpusty! :D
 
Mam nadzieję, że zaspokoiłam nieco ciekawość tych z Was, które zastanawiały się co się u mnie dzieje :) Liczę też na to, że tym postem uda mi się na powrót rozkręcić blogową działalność :)
K.

39 komentarzy:

  1. Tyle zdjęć, że nie wiem do czego się odnieść! ;) Na szczęście z Instagramem jestem w miarę na bieżąco :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Przynajmniej na Insta widujemy się regularnie :)

      Usuń
    2. Ale widzę, że obie ładnie wdrażamy się do blogowania :)

      Usuń
  2. No, nareszcie :) Fajne te foty masz :) Ale nie uwieczniłaś, jak rozwiązujesz testy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D No nie uwieczniłam :) Nadrobię to kolejnym mixem ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam robić pizzę domową :)
    Ziewający kot mnie normalnie powalił :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się w końcu spiąć i sama wypróbować przepis :)

      Kot jest mistrzem :D

      Usuń
  4. Też bardzo lubię ten puder z Maybelline, jako jedyny matuje idealnie na długie godziny i to bez robienia maski na twarzy...W Niemczech nigdzie go nie znalazłam (chociaż Maybelline ogólnie jest dostępny bez problemu), nawet przez internet...Póki co mam go jeszcze sporo, u mnie pudry są wieczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z każdym dobrym słowem o tym pudrze! :)

      Usuń
  5. Ja też muszę się w końcu zabrać za olejowanie paznokci ;p I ciekawi mnie ten tusz Rimmela.
    Domową pizzę też lubię :) A ile innych pyszności na tych zdjęciach mniam :D
    No i jeszcze raz gratuluję obrony! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podejmowałam już pojedyncze próby, ale ciągle zapominam o regularności, która jest - jak zawsze - kluczem do sukcesu ;)

      Dzięki Kasiu! :)

      Usuń
  6. Hmmm... od czego by tu zacząć... Dlaczego nie ma zdjęcia ze mną ? :P hihi
    Też czekałam na Twój powrót bo jakoś tak wszystko się zurlopowało i nie było z kim pisać, a ja w tym roku bez urlopu, bez pracy no to się nudziłam :D Ale nareszcie chyba będzie jakiś progres z pracą, ale póki nie zacznę to wolę nie zapeszać :)
    Uwielbiam oglądać takie mixy. Żałuję, że nie byłam na co dzień w Warszawie gdy była wyprzedaż w BBW, załapałam się co prawda na kilka rzeczy, ale cały czas tłukę się patelnią po głowie dlaczego nie wzięłam mgiełki cherry blossom, no dlaczego ? :)
    Tych paczek z Erisa zawsze zazdroszczę, już nie chodzi o kosmetyki, ale o to ich pakowanie. Chyba w życiu nie dostałam tak ładnie zapakowanego prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, bo ja nie mam zdjęcia z Tobą! Mam tylko Twoje zdjęcie z Klaudią, ale miałyście słońce za plecami, więc jest mało wyraźne :(

      To prawda, mimo, że niby jest co nadrabiać, to i tak jakoś jakby mniej się działo w blogosferze! Mam nadzieję, że teraz już złapię jakiś rytm :) A za Twoją pracę trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli! Kiedy zaczynasz?

      Następnym razem wal do mnie śmiało z BBW :)

      Usuń
    2. Prawdopodobnie od 1 września, ale jeszcze czekam na potwierdzenie bo miał mnie konkretnie facet wykazać do stażu i mam nadzieję, że rozmowa była wiążąca. Śmiać mi się trochę chce bo prawdopodobnie po rolnictwie będę księgową, a moja koleżanka po finansach i bankowości jakoś nie moze się na księgowość załapać. Trochę to chore, ale już nie wybrzydzam bo cyferki lubię, trochę się orientuję, a po 2 miesiącach prania, sprzątania, gotowania i zakupów mam już serdecznie dość :) Żeby nie było - lubię być kurą domową, ale co za dużo to nie zdrowo :)

      A następnym razem walę jak w dym, masz to jak w banku :D

      Usuń
  7. Coben ♥. Gdy zobaczyłam tą książkę to pomyślałam "no! tego bloga prowadzi na pewno fajna babka!" :D. W jakim odcieniu potrzebujesz ten puder z Meybelline?Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! I wszystko jasne! :D

      03! U mnie jest słabo dostępny, ale może trafię go jeszcze w SP obok pracy, bo tam go kupowałam wcześniej :)

      Usuń
  8. mnim ile jedzonka dobrego .
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mix jedzeniowy- uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję obrony magisterki ale kilka lakierów w nagrodę to zdecydowanie za mało!!! Zasłużyłaś na więcej!
    Ja mam jeszcze rok do magisterki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Uwierz, że kupiłam sobie z tej okazji znacznie więcej ;))

      Usuń
  11. Kota i psa to przygarnę kocham zwierzaki :) A zdjęcia po prostu świetne i tak dużo na nich dobroci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, przyznam, że robisz najlepsze mixy :-)) Gratuluję obrony :-**

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie zestaw Kiwi, nam nadzieję, że napiszesz o tym:P
    ile jedzenia:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem to tak: mega mobile mix :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam domową pizze! A może uda Ci się naprawić rozświetlacz z alkoholem?
    Też uwielbiam pomadki Color Whisper:))

    OdpowiedzUsuń
  16. JESTEŚ ! Tak bardzo tęskniłam !!! Chcę mary Lou ale w całości, chcę lakier rimmel jazz funk, chcę książkę, chcę jedzienie, chce koty, chcę kolczyki i Ciebie chcę ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. No wreeeeszcie, chciałoby się napisać :D
    A wiewióra z BBW chyba najbardziej króluje wśród tych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo nowości ;) Czekam na recenzje kosmetyków Lush ;)) Uwielbiam domową pizze <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie MIX'y są obłędnie - obłędne i wciąż je przeglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne mixy :) ja tez czytam książki Cobena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast