piątek, 30 sierpnia 2013

Wygraj paletkę Sleek Sunset!

Cześć Dziewczyny!
 
Jakiś czas temu na facebooku zapowiadałam, że będę miała dla Was niespodziankę, ale nie zdradziłam jaką. Dzisiaj wszystko Wam wyjaśniam! Otóż przedstawiam Wam konkurs, w którym do zgarnięcia jest tester palety Sleek Sunset, przekazany przez sklep Cocolita!
 
Zapraszam do zapoznania się z zasadami i życzę Wam wszystkim powodzenia! :)
Karolina


Aby wziąć udział w konkursie, musicie być publicznymi obserwatorami mojego bloga oraz polubić fanpage sklepu Cocolita na facebooku, a także odpowiedzieć na jakże trudne pytanie:

Dlaczego to właśnie Ty powinnaś wygrać paletę Sunset? :)

Konkurs trwa od 30 sierpnia 2013 r. do 15 września 2013 r.

 
***
 
REGULAMIN KONKURSU:
 
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Charlottes-Wonderland.blogspot.com. Nagrodę na konkurs przeznaczył sklep internetowy Cocolita.
2. W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie lub osoby, posiadające zgodę opiekuna;
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest odpowiedź na pytanie konkursowe oraz publiczna obserwacja bloga Charlottes-Wonderland.blogspot.com, oraz polubienie na facebooku profilu sklepu Cocolita;
4. Zwycięzcą zostanie osoba, która udzieli najciekawszej lub najbardziej kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
5. Zwycięzca zostanie wybrany przez autorkę bloga Charlotte's Wonderland na podstawie subiektywnej oceny wg punktu 4 regulaminu.
6. Konkurs trwa od 30.08. do 15.09.2013 do północy;
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni po zakończeniu konkursu.
8. Nagrody wysyłam na własny koszt i tylko na terenie Polski.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się za pośrednictwem adres e-mail, wskazanym w formularzu, niezwłocznie po ogłoszeniu wyników.
10. Zwycięzca musi wskazać adres do wysyłki w ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wyników.
 

21 komentarzy:

  1. Udziału nie biorę bo mam tą paletkę, ale wszystkim zainteresowanym mogę powiedzieć, że jest cuuuudowna i jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna paleta! spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Posługiwać się takimi cieniami absolutnie nie potrafię. Ale kolory piękne. Życzę powodzenia biorącym udział.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział a co :)
    Może akurat się uda. Zawsze staje jakaś przeszkoda przed jej kupnem.
    Piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisane pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę paletę, więc się nie zgłaszam :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. uu, kolory mega żarówy :P ja trzymam kciuki za wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane :)
    Patetka wygląda fantastycznie - ach te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety to nie moje kolory :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. i tu mnie masz bo jej nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie moje kolorki/ życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Była by to moja pierwsza paletka Sleeka :) zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paletka :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chodzi za mną od dawna ta pięknotka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast