wtorek, 19 lutego 2013

Rękawica do czyszczenia pędzli? Ciekawostka od Sigma Beauty!

Cześć Dziewczyny!

Właśnie przejrzałam mój mail i w związku z dołączeniem do programu Sigma Affiliate Programme otrzymałam informację o pojawieniu się w sprzedaży ...rękawicy do czyszczenia pędzli! Z tego zdziwienia przeczytałam mail kilkukrotnie, przetarłam oczy i okazuje się, że wzrok mnie nie mylił! Przybiegłam tu do Was szybciutko, żeby podzielić się z Wami tą bądź, co bądź osobliwą ciekawostką :)

sigmabeauty.com
Rękawice mają specjalny, zróżnicowany kształt, który pomaga dokładnie oczyścić nasze pędzelki z resztek kosmetyków. Ma to być sposób delikatny i bezpieczny dla pędzli, pozwalający na ich dobre funkcjonowanie i nie uszkadzające ich kształtu. Z tego, co się zorientowałam, rękawice mają zróżnicowaną fakturę, z których poszczególne powierzchnie mają za zadanie ułatwić nam mycie pędzli, ich płukanie i odsączanie oraz przywracanie im kształtu. Niezły kosmos! :D Dodatkowo rękawica z jednej strony jest przystosowana do oczyszczania pędzli do oczu, a z drugiej pędzli do twarzy.

Za taki kosmiczny gadżet Sigma liczy sobie 39$ (KLIK), całkiem nieźle, co? ;) Jak Wy zapatrujecie się na to nietypowe "urządzenie"? Rzeczywiście innowacja w oczyszczaniu, czy może zwyczajna przesada? :)
K.

Więcej informacji znajdziecie w poniższym filmiku. Same popatrzcie jak śmiesznie to wygląda :)


93 komentarze:

  1. Jaki bajer :D Choć wiem, że to zbędny gadżet to i tak chcę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ciekawość mnie zżera czy to faktycznie takie pomocne :D

      Usuń
  2. Do mnie to kompletnie nie przemawia, zbędny gadżet za wygórowaną cenę zajmujący jakże cenne miejsce w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak, a takie "nieforemne" rzeczy, to już w ogóle nie wiadomo gdzie trzymać :D Ja mam problem już z ręcznikami papierowymi z Rossmana - nie wiem, gdzie je trzymać, żeby nie zawadzały, a jednocześnie, żebym nie zapominała o nich jak myję buzię.. Próbuję się odzwyczaić od zwykłych ręczników, ale chyba nic z tego nie będzie i dalej będę wycierać twarz zwykłym ręcznikiem :P

      Usuń
  3. chyba jednak wolę mój sprawdzony sposób z ręcznikiem kuchennym i moją własną ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak jest taniej :) Ja mam czasami problem ze skutecznością, ale wszystko się da zrobić :D

      Usuń
  4. Hmm, różową bym przygarnęła ;)
    A tak poważnie, dla mnie raczej zbyteczny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  5. bajer nie bajer, a ja i tak chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ech, czego to ludzie nie wymyślą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznasz, że pomysł co najmniej ciekawy :)

      Usuń
  7. Właśnie wczoraj śmignęło mi coś przed oczami na ten temat na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj właśnie gdzieś rzuciła mi się w oczy, moim zdaniem bardzo fajny gadżet, ale cena nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, gdyby nie ta cena, to można by zaryzykować :)

      Usuń
  9. zbędny gadżet wg mnie... ja myję swoje pędzle w zagłębieniu dłoni i takie cuś jest mi niepotrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię tak samo, ale przyznam, że jak mam dużo pędzli do prania, to skóra mi rozmięka i wcale nie łatwo doprowadzić ją później do porządku, więc taki gadżet postrzegam również jako ochronę. Co nie zmienia faktu, że cena jest zaporowa!

      Usuń
  10. Co za bzdura :P i jeszcze za taka cene...

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. No cóż, za tę cenę nie zamierzam sprawdzać :P

      Usuń
  12. A myślałam, że to moja peelingująca rękawiczka z rosska ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie to już nic nie zdziwi. Jak wcześniej myślałam, że to będzie coś w rodzaju palety, z takimi oczkami gumowymi. Myślę, że te osoby, które to rzeczywiście kupią zrobią to tylko po to, żeby sprawdzić kolejny gadżet, a nie dlatego że im to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo przyznaj, że takie gadżety są zwyczajnie kuszące i ciekawią. Myślę, że właśnie stąd wzięła się popularność Tangle Teezer, czy Beauty Blender'a - nie ujmując ich właściwościom, których nie doświadczyłam, przypuszczam, że to właśnie ciekawość ludzka tak je wywindowała :)

      Usuń
  14. Dla mnie to zbędna duporelka, która po chwilowej fascynacji ostatecznie będzie zagracać miejsce w szafce. Moje pędzle piorę normalnie z szamponem i wodą i w niczym im to nie szkodzi. Nie potrzebuję takiej rękawicy, zwłaszcza za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niestety przeważa na nie, ale dla mnie to całkiem ciekawy gadżet.

      Usuń
  15. Moim zdaniem fajny gadżet, chętnie bym go kupiła, ale na pewno nie za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, cena nieakceptowalna, ale sam pomysł bardzo fajny :)

      Usuń
  16. Ciekawe, ale dla mnie to raczej gadżet niż niezbędnik :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jednak zostanę przy dłoniach. w ten sposób płacę tylko za szampon i wodę :]

    OdpowiedzUsuń
  18. to już chyba zbyt wiele - ale za pewne znajdą się amatorki tego cudaka :) mi wystarczą moje dłonie szampon i woda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zostanę przy klasycznej metodzie, ale sam pomysł bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  19. Może faktycznie pomaga w czyszczeniu pędzli, ale dla mnie to zbędny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sprawa ale właśnie drugiej potrzeby , nie jest to niezbędny gadżet w kosmetyczce;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że fajny, lecz zbędny gadżet. I do tego niezła cena :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej gadżet. Może dla profesjonalistów... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie pogardziła, ale nie za tę cenę! :P

      Usuń
  23. ale fajne :D chociaż wiem że zdecydowanie można się bez tego obyć to chętnie bym takiej zaczęła używać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Naciągacze :D. Ja smyram pędzlami po dłoni i zarówno one, jak i ja żyjemy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i moje pędzle też żyjemy, choć dłonie trochę marudzą po każdej z takich kąpieli :P

      Usuń
  25. Znowu to napiszę- reklama dźwignią handlu! Ja od zawsze myję pędzle w mydle antybakteryjnym i zarówno mnie, jak i pędzlom nic nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie pokuszę się o taki zakup, ale sam pomysł uważam za całkiem trafny, choć nie w tej cenie.

      Usuń
  26. Mogłabym mieć taką rękawice, ale nie za taką cenę :) ale poczekajmy trochę, a pewnie jakaś firma zrobi tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę drogi jak na taki gażdzet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, trochę się cenią. Ciekawe jak ta rękawica się sprawdza :)

      Usuń
  28. fajny gadzet, ale jak dla mnie za takie cos to za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz słyszę o takim gadżecie :) Wygląda ciekawie, chociaż jego cena nieco przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakby kosztowała 10$ to bym się może zastanowiła, szczególnie jeżeli opcja rinse faktycznie ułatwia płukanie, bo czasem mam z tym problem przy gęstych i zbitych pędzlach do twarzy. za taką cenę jednak na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta cena jest trochę zbyt wysoko, powinni ją nieco obniżyć, to byłoby pewnie więcej ciekawskich :)

      Usuń
  31. Szczerze mówiąc chętnie bym wypróbowała takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. haha jaki bajer ;p Ale ja tak samo robię na swojej dłoni i nie potrzebuję tych wypustek :) Ale jeśli ten gadżet by był tańszy, to może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ochotę to wypróbować, ale nie za tę cenę :)

      Usuń
  33. No nie wiem co myśleć niby to ciekawe, ale czy niezbędne, chyba nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbędne na pewno nie, ale pewnie przydatne :)

      Usuń
  34. hehe niezle...nie dalabym za takie cos nawet polowy jej ceny. Jakby nie mozna bylo umyc pedzli normalnie..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, tak samo jak podkład można nałożyć palcami, zamiast pędzlem czy gąbeczką. Ale gadżety zawsze budzą ciekawość :)

      Usuń
  35. jakaś ściema...nie, a tak poważnie to chyba nie zainwestowałabym w coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, nie aż tyle, ale w ogóle to opcja mi się podoba :)

      Usuń
  36. Eee... co rusz coś nowego wymyślają, a czasem są o wiele lepsze "domowe" sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawe jak sie bedzie sprawowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie to zaciekawiło :) bardzo! i przyznam się, że rozważam zakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz, to będę z niecierpliwością wypatrywać opinii :)

      Usuń
    2. myślę że powinnyśmy hurtem zamówić i to po parę sztuk, co się będziemy cackać. Przecież i tak nie mamy na co wydawać naszego miliona monet :)

      Usuń
  39. podoba mi się, ale chyba nie za taką cenę ;) ale nigdy nie mówię nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny bajer, ale ja chyba podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na "generyczne" rękawice w bardziej przystępnej cenie, ta sigmy lekka przesada ;) + przesyłka 22$

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast