czwartek, 10 kwietnia 2014

Lakierowy PaeseBox! :)

Cześć Dziewczyny! :)

Niemal od tygodnia na blogach rozprzestrzenia się nowa epidemia - PaeseBox! I to nie byle jaki, bo lakierowy! O kosmetykach Paese słyszałam już kilka pozytywnych opinii, ale nie ma co ukrywać, że najbardziej pozytywne opinie zbierają jak dotąd właśnie lakiery tej marki. Do tej pory miałam okazję poznać z bliska piękny przykurzony fiolet z numerkiem 110 (KLIK), a dzięki pudełkowej akcji, będę mogła sprawdzić kolejne 5 kolorów! :)


Z pewnością część z Was już wie na czym polega cała akcja, ale pozwólcie, że przedstawię ją w skrócie dla tych z Was, które jeszcze nie natknęły się na żadną wzmiankę. Lakierowy PaeseBox, to akcja, w której za 39 zł możecie kupić pudełko, które zawiera pięć pełnowymiarowych lakierów Paese oraz dwa produkty do pielęgnacji paznokci lub do wykończenia manicure. Dzięki temu możecie zaoszczędzić nawet do 60% wartości całego pudełka, ponieważ jeden lakier w cenie regularnej kosztuje 15,90 zł, natomiast produkty pielęgnacyjne 17,90 zł. Łatwo przeliczyć, że w cenie pudełka normalnie mogłybyśmy kupić ledwo dwa, może dwa i pół lakieru... :)

Jest jeszcze jedna istotna informacja! Jeśli box zamawiacie przez internet (KLIK), to zawartość boxa jest losowa, ale za to nie musicie płacić za przesyłkę kurierską, natomiast jeśli swój box kupujecie na stoisku Paese, to jego zawartość w całości możecie skompletować samodzielnie! :)


W poniedziałek otrzymałam swój box, dlatego chciałabym pokazać Wam z bliska przykładową zawartość pudełka. Przyznam szczerze, że im więcej tego typu postów oglądam, tym większą mam ochotę na kolejne pudełko, bo lista kolorów, które wpadły mi w oko coraz bardziej się rozrasta! :)


W moim boxie znalazły się dwa preparaty pielęgnacyjne - akrylowy utwardzacz oraz mineralna baza wygładzająca. Jeśli chodzi o utwardzacz, to producent obiecuje, że już jedna warstwa przedłuży trwałość lakieru nawet o 3 dni, natomiast w przypadku bazy głównym celem jest wygładzenie płytki paznokcia i zakamuflowanie jej niedoskonałości, a ponadto baza ma chronić płytkę przed przebarwieniami. Oba produkty wydają mi się być bardzo ciekawe, więc każdy z nich chętnie wypróbuję.


Jeśli natomiast chodzi o lakiery, co z pewnością najbardziej Was ciekawi, to w moim pudełku pięć pięknych, bardzo wiosennych kolorów. Uważam, że każdy z nich jest ciekawy i każdy z pewnością znajdzie u mnie zastosowanie. Być może sama nie zdecydowałabym się na ich wybór, bo mogłabym ich nie wyłapać spośród tylu ciekawych kolorów, które oferuje Paese, ale tym razem niespodzianka wyszła mi na dobre, bo takich kolorów albo nie mam, albo są to takie odcienie, które po prostu zawsze się przydają! :)


Ciekawe jakie kolory znalazłam w moim pudełku?

118 - przybrudzony buraczkowy róż
342 - pastelowy słoneczny żółty
301 - klasyczny beżowy nudziak
191 - turkusowo-miętowa zieleń
137 - klasyczna żywa czerwień



I jak podoba Wam się zawartość mojego boxa? Skusiłyście się już na zakup, czy jeszcze się wahacie? Jakie macie doświadczenia z lakierami Paese? :)
K.



71 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten turkusowo-miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba znalazł do tej pory najwięcej zwolenników :)

      Usuń
  2. Ja otrzymałam taki sam zestaw kolorystyczny :D Również uważam te odcienie za ciekawe i takie, które na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Fajnie! :) To prawda, ja też uważam, że każdy z tych odcieni ma szansę znaleźć zastosowanie :)

      Usuń
  3. Kolory cudne :) Ciekawa jestem tez bazy wygładzającej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem jej bardzo ciekawa! Zobaczymy jak się sprawdzi :)

      Usuń
  4. super trafiłas, bardzo mi sie podobaja te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory wyglądają ślicznie, ciekawe jak wyjdą na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megdil dostała ten sam zestaw i już go wypróbowała na paznokciach, więc zachęcam Cię do sprawdzenia lakierów u niej :) Ja jeszcze nie zdążyłam ich użyć... ale i tak chcę więcej ;)

      P.S. Udało mi się zdobyć Orlika inną drogą, ale i tak dziękuję za dobre chęci :***

      Usuń
  6. Te pudełeczka są niesamowite :) Najfajniejsze jest to, że na stoiskach można złożyć sobie je samemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ta opcja! Poważnie zastanawiam się nad skompletowaniem drugiego boxa :P

      Usuń
  7. 191 właśnie wczoraj kupiłam do spółki z dziewczynami :P Wzięłyśmy dwa boxy haha ;P Na tego żółtka też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ze mnie się śmiałaś, że chcę drugie pudełko :D

      Usuń
  8. Bardzo fajne kolorki Ci się trafiły :) Mineralną bazę miałam i ją polubiłam natomiast z utwardzaczem się nie polubiłam. A to pudełko chodzi mi po głowie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utwardzacz mam chyba jeszcze w wersji z żelazem, więc ciekawa jestem czy zauważę między nimi różnice :)

      Natalka, bierz! Ty przecież lubisz lakiery Paese, więc nawet nie ma co się zastanawiać! :)

      Usuń
  9. Świetny jest Twój box, powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też uważam, że trafił mi się bardzo wiosenny zestaw :)

      Usuń
  10. Kolory trafiły Ci się idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki:) Ja może w weekend wybiore swój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci pójdzie! Ja dostaję oczopląsu od takiej ilości cudeniek :D

      Usuń
  12. Śliczne odcienie! Najbardziej spodobały mi się buraczkowy i żółty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory lakierów są świetne, ale jeszcze bardziej interesujące wydają się te produkty pielęgnacyjne do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też zwróciłam na nie uwagę! Widziałam, że niektóre z dziewczyn dostały też różnego rodzaju olejki, kuracje wybielające, preparaty wzmacniające płytkę... Przeróżne! Wybór jest całkiem spory :)

      Usuń
  14. poza turkusem to bym wszystkie schrupała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy byłyby tak smaczne, jak wyglądają ;))

      Usuń
  15. mnie strasznie kuszą, ale jakoś nie mogę się zdecydować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki trafiły Ci się przepiękne! :)
    Chyba też zamowię sobie ten box... chociaż i tak mam tyle lakierów, że nie wiem czy mi potrzebne :D ale... już sama zabawa sprawia frajde :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Już sama zabawa jest strasznie fajna, a że cała sprawa jest mocno opłacalna, bo dostaje się pełnowartościowe produkty... :)

      ...aczkolwiek doskonale rozumiem Twoje wątpliwości! Miewam dokładnie takie same przy każdych lakierowych zakupach ;)

      Usuń
  17. same ladne kolory Ci sie trafily :)
    a jak blog pieknie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory Ci się trafiły! Ja jednak nie chcę ryzykować i jutro pójdę na stoisko i sama sobie wybiorę :) m.in. tę miętkę nr 191 ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne:) Róż, beż i mięta w buteleczkach wyglądają obłędnie, więc będę wyglądać prezentacji napaznokciowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopniowo na pewno będą się pojawiać, tylko ostatnio coś nie mogę wyhodować paznokci... :( Najwyżej będę pokazywać na krótszych ;)

      Usuń
  20. nawet opłacalny ten box, bo kolrki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nawet bardzo! To jest aż 7 pełnowymiarowych produktów w cenie 2-3, moim zdaniem warto, nawet jeśli zamawia się w ciemno :)

      Usuń
  21. Całkiem fajne, ale żółtego bym nie używała :p
    Za to chyba wybiorę się na stoisko i sobie dobiorę swoje kolory, bo cena jest naprawdę fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby żółtych też za bardzo nie używam, ale ten jest naprawdę przyjemny :)

      Usuń
  22. sama chyba sie skusze na ten box, 191 mam i sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy i ostatni najlepsze! a ten utwradzacz i bazę też chetnie bym wypróbowała : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz gdzieś blisko siebie stoisko Paese, gdzie będziesz mogła sobie obejrzeć je z bliska i zdecydować czy chcesz skompletować box, czy nie? :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Kolory na pewno, a jak z jakością zobaczymy - chętnie się przekonam :)

      Usuń
  25. Ale ekstra kolory, wszystkie mi się podobają! Fajna jest idea tego pudełka, gdybym była w Polsce, to na pewno bym się skusiła.
    Ps. Świetny nowy wygląd! Nagłówek, przypomina mi bardziej ten, który był przed ostatnim i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bardzo Ci dziękuję! :*

      Zatęskniłam za moimi makami! To kiedyś był bardzo charakterystyczny element mojego bloga, a motyw przewijał się o pierwszych dni (jako tło), więc chętnie do nich wróciłam! A co do poprzedniego makowego nagłówka, to on był chyba nawet dwa nagłowki temu, jeśli dobrze pamiętam! Leci czas jak nie wiem co! :)

      Usuń
    2. Oj leci strasznie, strasznie! No faktycznie, coś jest w tych makach. Dobrze je z powrotem widzieć u Ciebie :)

      Usuń
  26. O, wróciłaś do maków <3 super!
    I ładny Pease Box Ci się trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze coraz bardziej kuszą te PaeseBox. Jeżeli w końcu ulegnę, to box'a skomponuję sama na stosiku. Może jak pojadę do rodziny na święta, podjadę do Częstochowy, bo w Łodzi nie mam ich stoiska (a byłam przekonana że w którymś centrum handlowym jest.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był strzał w 10, żeby pozwolić klientkom na samodzielne skomponowanie zawartości boxa! Ja cały czas walczę z resztkami zdrowego rozsądku ;))

      Usuń
  28. pastelowe kolory podobaja mi sie

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się środkowy nudziak i mięta. Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nudziak zapowiada się co najmniej ciekawie! :)

      Usuń
  30. bardzo przyjemne i wiosenne kolory :) żółty wygląda obiecująco, choć ja obecniej poszukuję czegoś bardziej rozbielonego

    OdpowiedzUsuń
  31. jak tak dalej pójdzie to chyba się tam do nich przejadę :D mam stoisko całkiem blisko domu i kusi mnie by wybrać kolory samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne kolory, rzeczywiście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój box bardzo mi się podoba :) Na zabawę w ciemno chyba bym się nie skusiła, bo mam sporo lakierów i nie powielanie kolorów jest praktycznie niemożliwe. Przyjemności z używania! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. Cena kusząca, ale wolałabym wybrać sobie sama lakiery, bo nie przepadam za żółtym na moich pazurkach, a znając życie bym go trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast