poniedziałek, 18 czerwca 2012

Integracja blogerek po raz kolejny! :)

Pewnie większość z Was już wie - w piątek, 15 czerwca, po raz kolejny odbyło się spotkanie blogerek (nie tylko) warszawskich. Spotkanie o tyle inne niż poprzednie, bo zorganizowanie totalnie spontanicznie, a sprawczynią całego tego zamieszania było Marti, która przyjechała na tydzień do Polski, robiąc prawdziwy Tour de Pologne po polskich drogeriach i perfumeriach, przy okazji integrując się z nami w Warszawie!

Tego dnia przysiadłyśmy sobie w Złotych Tarasach w restauracji Quick Steak i korzystając z wolnych miejsc, dostawiałyśmy stoliki wprost proporcjonalnie do ilości przybyłych blogerek... ;) W sumie zebrało nas się aż 12, w tym kilka gaduł, które po ilości wypowiedzianego słowotoku, można by policzyć za dwie, choć wydaje mi się, że i bez tego nie brakowałoby nam tematów :D Dzięki temu spotkaniu miałam okazję poznać kilka ciekawych dziewczyn, których blogi podczytywałam do tej pory, a także kilka z tych, których do tej pory nie kojarzyłam, ale teraz z pewnością już o nich nie zapomnę! Zresztą same możecie zajrzeć do każdej z nich, zobaczcie, ile nas było... :)



Po kilku ładnych godzinach, spędzonych na totalnym gadulstwie zrobiłyśmy sobie jeszcze szybką rundkę po Sephorze, Douglasie i MACu, gdzie jak słusznie niejedna z Was zauważyła, od razu wzbudzałyśmy zainteresowanie Pań ekspedientek oraz (a może przede wszystkim) ochrony! :D Mini maraton zakończyłyśmy, niestety "gubiąc" po drodze kilka z nas, w Macu, o przepraszam, w McD ;) W końcu shake się należy! :]

Cieszę się przeogromnie, że po raz kolejny miałam możliwość zapoznać się z kolejną grupą blogerek, mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze wiele okazji do kolejnych spotkań, bo naprawdę bawiłam się świetnie, nawet jeśli nie zawsze udało mi się przegadać Aliss, Marti, Saurię czy Pinkoholiczkę :D

Brakowało mi tylko trochę obecności moich ulubionych top gaduł, czyli Lacquer Maniacs i Gray, oby jak najszybciej dziewczyny! :]

K.





48 komentarzy:

  1. ahhhh widać, że fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowanie ochrony... hmmm co żeście zjumiły? XD przyznaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mysle, że ochrona interesowała się nami w innym sensie :P

      Usuń
    2. A ja myślę, że to było coś w rodzaju kochaj i kontroluj :P

      Usuń
    3. ha ha ha. kochaj i kontroluj :D dobre!

      Usuń
  3. moja zazdrość nie maleje z częstotliwością wpisów o tym spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba jestem ostatnia z relacją ;)

      Usuń
  4. I ja CI dziękuję :) było super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że jeszcze niejedno spotkanie przed nami :]

      Usuń
  5. Fajnie było (choć siedziałam na drugim biegunie stołu od Ciebie). Rzeczywiście chwilami przekrzykiwałyśmy się jak w parlamencie - to z emocji. ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to stado prawdziwych babeczek :D

      Usuń
  6. Bardzo miło było Ciebie poznać, i resztę dziewczyn też :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również było miło Beatko! Następnym razem może trafią nam się bliższe miejscówki ;)

      Usuń
  7. Ale fajnie Wam, świetne spotkanie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem dołączysz? :)

      Usuń
  8. O faken.. czyli, że oficjalnie zostałam uznana za gadułę? :D choleeera :))) Fajnie że byłaś i że mogłam Cię poznać osobiście :)) No i essiak! Jezusie, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a może nie? Nadawałaś na równi z Pinko i Marti :D

      Cieszę się, że Essiak się podoba! I również bardzo miło mi było Cię poznać :]

      Usuń
  9. bardzo lubię czytać tego typu relacje :) świetna sprawa z przenoszeniem internetowych znajomości do reala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mamy urodzaj takich spotkań, chyba nie tylko nam się spodobało ;)

      Usuń
  10. o fajnie fajnie :) też sie wybiore moze na takie spotkanie jak znajde czas i bedzie gdzieś bliżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny przyjechały z Gdańska i przyleciały z Anglii (ewentualnie Lublin) i Irlandii (tudzież Rybnik) :D Nie możesz mieć dalej :D

      Usuń
  11. Tylko trochę?!:P Oo, obrażamy się z Gray!:D Następnym razem! No i wiesz, że będziemy się umawiać na jakąś kawkę itp. Ale to Gray już Ci podobno wspomniała:) heh.. Długo jeszcze będziecie wrzucać zdjęcia z tego spotkania??:P:P Bo ja już puchnę z zazdrości :P
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, chciałam to samo napisać :P :D Jak to tylko trochę? No foch!! :D
      One to specjalnie :P Żebyśmy spuchły i pękły w końcu ;P :D

      Usuń
    2. Ale jakbym o Was nie wspomniała, to byłoby spoko, co? :D Zołzy jedne! :D

      Usuń
    3. Byłoby jeszcze gorzej! Zołzo!:P

      Usuń
  12. Dzięki za spotkanie i miłe towarzystwo na krzesełku tuż obok :) Pozdrów mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Pozdrowię i również dziękuję za przemiłe towarzystwo! :)

      Usuń
  13. o dzisus ladnie tam musiało byc głosno:)Wow, wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było! Szkoda, że nie mogłaś do nas dołączyć :(

      Usuń
  14. ej, no wcale tak dużo nie gadałam :P

    i ja dziekuję Ci Karolciu za przemiłe spotkanko! i mam nadzieję do nastepnego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty Marti, Ty to siedziałaś i nic nie mówiłaś ;)

      Koniecznie!

      Usuń
  15. Zadbane, piękne dziewczyny! Ciekawe kiedy zorganizujecie następne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie o nim głośno :]

      Usuń
    2. Śledzę Twój blog i czekam na informacje.

      Usuń
  16. Fajne zdjęcia!~;D Widzę, że spotkanie jak najbardziej udane... ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są takie spotkania blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny taki wspólny wypad!Zapraszam do siebie1

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tego dnia naprawdę mało mówiłam bo wodę piłam haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nic nie mogło się zmarnować :D Żadna złotówka z 23 :D

      Usuń
    2. szkoda mi tylko, że butelkę oddałyśmy :( w końcu też kosztowała, pewnie 20 zeta, reszta to koszt wody :)

      Usuń
  20. Super spotkanie :) Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast