czwartek, 13 września 2012

Essie - Sand Tropez - kolekcja French Affair - Spring 2011 [swatche]

Taaaak, to już prawdziwa obsesja. Chyba mogę nazwać mój związek z lakierami Essie miłością... ;) Kolejną nowością w mojej kolekcji jest piękny piaskowy kolor nr 79 Sand Tropez. Swego czasu ten kolor był dostępny na PaaTal, ale wtedy stwierdziłam, że ...mi się nie podoba i że jest zbyt żółty dla mnie... Nic bardziej mylnego i choć wszelkie swatche i recenzje z tamtych czasów utwierdzały mnie w tym przekonaniu, to wszystko nagle się zmieniło, kiedy zobaczyłam ten lakier u Aliss. Paskudna kusicielka sprawiła, że zapragnęłam go mieć. I wiecie co? Nie żałuję! Jest absolutnie piękny i świetnie się czuję w tym kolorze!


Sand Tropez to piaskowy beż, który - wbrew moim obawom - nie zawiera ani odrobiny żółci. W dodatku nie jest tak jednoznacznym kolorem, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, ponieważ zawiera w sobie spore ilości szarości, a w chłodnym świetle widzę w nim też odrobinę różu. Wykończenie lakieru jest idealnie kremowe, żadnych drobinek ani shimmerów.


Posiadam wersję z szerokim pędzelkiem, czyli wersję europejską. Dzięki pędzelkowi lakier ani trochę nie smuży i dwie warstwy, widoczne na zdjęciach, są wystarczające do uzyskania pełnego krycia bez smug i prześwitów. Trwałość tego lakieru jest całkiem dobra miałam go na pazurach jakieś 3 dni i dopiero godzinne zmywanie i rozdwojony paznokieć spowodowały u mnie pierwsze odpryski. Przypuszczam, że gdyby nie to felerne zmywanie, to trzymałby się dużo dłużej. Dodatkowo Sand Tropez genialnie wygląda z flejksami z My Secret (nr 104), co postaram się Wam pokazać jak tylko znowu użyję tego połączenia! :) Lakier schnie dość przyzwoicie, ale ja i tak zawsze używam Good To Go - już nie wyobrażam sobie czekania aż lakier wyschnie samodzielnie ;)


Lakier kupiłam standardowo w Super-Pharm, tym razem w promocji za bodajże 26zł. Ta nieszczęsna szafa wkrótce mnie zrujnuje! ;)

A jak Wy zapatrujecie się na ten kolor? Też byłyście uprzedzone, czy od razu wpadł Wam w oko? Korzystałyście już z promocji w SP na Essie i inne lakiery? ;>
K.





79 komentarzy:

  1. O rany, niesamowicie piękny ! Dlaczego ja mam SP tak blisko szkoły, chyba zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam blisko pracy, więc doskonale znam Twój ból ;)

      Usuń
  2. Piękny jest, ach.. szkoda, że nie mam teraz możliwości żeby wybrać się do SP:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej. Ja nawet wiedząc co chcę, to dostaję szaleju na widok szafy Essie :D

      Usuń
  3. To niezła promocja - kolor bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym kolorem jest tak, że w zależności od zdjęć raz mi się podoba raz nie. Po Twoich mam ochotę biec go kupić, bo prezentuje się bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie, tak jak Ty! I dopiero u Aliss i Burn spodobał mi się na tyle, żeby się do niego przekonać, mimo, że w SP już wcześniej wydawał mi się dość ciekawy, ale pamiętałam, że na zdjęciach zupełnie mnie nie urzekł, więc zawsze go odkładałam... ;)

      Usuń
  5. Fajny ten kolor, chyba nie mam takiego w swojej kolekcji... Ale nie, Essie wcale mnie nie kuszą. Chyba promocja musiałaby być jeszcze większa, żebym się zdecydowała ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście. Mnie też kiedyś nie kusiły... ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny. Lubię takie nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziak, ale dość nietypowy przez tą szarość :)

      Usuń
  7. Choć w buteleczce aż samo przychodzi na myśl - brzydal! to na pazurkach - piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha coś w tym jest, że w buteleczce kolor nie jest ani trochę tak ujmujący, jak na paznokciach :)

      Usuń
  8. piękny jest :> choć na całe szczęście mam identyko z CC ufff :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odłozyłam go, bo obawiałam się, że będzie dla mnie za ciemny i widzę, że się nie pomyliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. poczekaj, aż ja niedługo jakimiś essiakami będę kusić :P

      Usuń
    2. Wrzuciło mi Twoją odpowiedź do spamu :P Wredny blogger... ;)

      Tego się właśnie obawiam, że niedługo znowu ktoś mnie na coś skusi... :P

      Usuń
  11. jest piękny, moje Essie mają malutkie pędzelki, jestem ciekawa jak by mi się obsługiwało te z szerokim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto dać szansę chociaż jednemu z szerokim pędzelkiem? Mi nie zdarzyły się jeszcze smugi ;) Mam tylko jeden kolor z wąskim pędzelkiem (zamawiany na PaaTal), ale jeszcze go nie wypróbowałam, ciekawe, czy to kwestia właśnie pędzelka, czy po prostu lakieru...

      Usuń
  12. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejny piękniak w Twojej kolekcji! :)
    ja z jednej strony się cieszę, że nie ma mnie w PL podczas tej promocji, bo bym wykupiła im pół tej szafy :P ale z drugiej strony za taką ceną, kusi.. ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja nieźle mi się rozrosła przez te promocji i bliskie sąsiedztwo pracy z SP ;)

      Usuń
  14. Ja już upolowałam dwa Essiaki po promocyjnej cenie, ale ten jest zbyt ładny, żeby nie znaleźć się w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie rób tak! Przestań mnie kusić no :P:P :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny kolor ;> Zaprezentowany na ładnych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor piękny... i dobrze, że nie skusiłaś się na ten z paatal- ten u nich ma cienki pędzelek i rzadką konsystencję. Ten z SP to przepaść:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że te wąskie pędzelki trochę smużą. Te szorokie są dla mnie świetne i megawygodne!

      Usuń
  18. Przyznam się, że w buteleczce jest taki sobie. W ogóle nie zwróciłabym na niego uwagi :D
    Natomiast na Twoich paznokciach prezentuje się świetnie. Zrobiłaś udane zdjęcia, brawo! Uchwyciłaś piękno koloru :)

    Dostałaś ode mnie e-maila z zamówieniem? bo już miałam się spytać wcześniej ale jakoś mi to umknęło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie on taki niepozorny i naprawdę niechętnie ukazuje swoją urodę. Jakiś taki niepotrzebnie skromny :P Dziękuję Asiu, cieszę się, że zdjęcia przypadły Ci do gustu :)

      Dostała, zamówiłam i odebrałam ;) Napisałam Ci maila :)

      Usuń
    2. Ogarnę dzisiaj wieczorem pocztę :) bo widzę, że gdzieś umknął mi e-mail...

      Wiesz, to Twoja zasługa bo udało Ci się uchwycić realny kolor :) Trochę obejrzałam innych zdjęć przy okazji i uważam, że zrobiłaś dobry pokaz!

      Usuń
    3. Obejrzałam go dzisiaj na żywo ze wszystkich stron, z tęsknotą popatrzałam na kolor i odłożyłam zakup na nowy miesiąc.
      Jednak gdyby nie Twoja recenzja i opis to na pewno nie szukałabym go na standzie ;)
      Będzie mój :*

      Usuń
  19. Padłam! Muszę go mieć! I chociaż zarzekałam się, że nie kupię (na razie!) lakieru Essie, to ten mnie złamał! Toć to kolor idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie ja jedna łamię daną sobie obietnicę... Po zakupach z kuponem z Show miałam nie kupować Essie do października... Jak zwykle nie wyszło :P

      Usuń
    2. O przepraszam, ja jeszcze nic nie zbroiłam. Jedynie MOCNO go chcę :P

      Usuń
    3. No skuś się, nie daj się prosić... :P

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie też przypadł do gustu :]

      Usuń
    2. Lubię takie kolory - w nich czuję się najlepiej :))

      Usuń
    3. Czyli mówisz, że nudziaki i ich krewni, to Twoi najwięksi przyjaciele ;)

      Usuń
  21. Dzięki Tobie znów zapragnęłam pomalować nim paznokcie <3
    A i jeszcze mam jeden Essiak na oku, ale sama już nie wiem...:P Promocja tylko do niedzieli kurde, musiałabym lecieć już dziś:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że masz mnie, a Twój upatrzony Essiak już na Ciebie czeka :D

      Usuń
  22. Piękne paznokcie i piękny kolor :)

    Uwielbiammmm takie blogi :) Strasznie mi się u Ciebie podoba :))
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)
    Zapraszam do obserwowanych i aktywnego udziału :) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement ;)

      Trochę długa ta reklama koleżanko... ;)

      Usuń
  23. ładny, delikatny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :] I o dziwo pięknie komponuje się z kolorem skóry :]

      Usuń
  24. ladny, ale z essence tez ma do niego odpowiednik..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Essence to nie Essie, wierz mi:D

      Usuń
    2. Być może, ale tak, jak pisze Sylwia, Essence, to niestety nie Essie. Nie wierzyłam w to, dopóki nie przekonałam się na własnej "skórze. I choć Essence lubię, to jednak nie sprawdzają się one u mnie tak dobrze, jak Essie.

      Podejrzewam, że niejeden kolor z Essie znajdzie swój odpowiednik w tańszych markach :)

      Usuń
  25. Muszę go kupić :D A ta promocja bardzo mi się podoba, ja już kupiłam 2 lakiery a ten będzie ostatni :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejny piękny odcień.
    Tak kusisz tymi Essiakami, że poleciałam do Super-Pharm, żeby skorzystać jeszcze z obniżki, a tam praktycznie wszystkie lakiery z Essie były rozwarstwione. Nie wiem jak oni je przechowują, ale nie mogłam się przemóc, żeby wydać 26 zł na lakier w takim stanie. Czy we wszystkich SP zdarzają się takie kwiatki, czy tylko ta w Złotych Tarasach jest taka felerna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm dziwne... Ja swoje lakiery kupuję właśnie w Złotych i Galerii Mokotów i żaden nie był rozwarstwiony, ani nawet nie miałam problemu ze znalezieniem dobrej sztuki. Choć przyznaję, że widziałam pojedyncze sztuki rozwarstwionych lakierów, ale nie dotyczyły one żadnego lakieru, na który bym się czaiła, ani nawet nie była to tak znacząca ilość... Mimo wszystko nie dziwię Ci się, że nie skorzystałaś z takich zakupów... Nie wiem, jakie centrum handlowe masz najbliżej, ale może jeszcze się rozejrzyj, jeśli tak bardzo masz ochotę na jakiegoś Essiaka :)

      Usuń
  27. Zajebisty tytuł posta :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Piękny :) Kolejny kolor bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejciu, ależ piękny beż! Aż się boje kolejny widget do Essiaka u Ciebie kliknąć, bo zaraz mi się zrobi dłuuuga lista jakie kolory bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast