czwartek, 30 sierpnia 2012

Na wesoło: Którędy do Charlotte's Wonderland, czyli perełki z wyszukiwarki


Cześć Dziewczyny!

Tak, jak zapewne wiele z Was, również i ja bacznie obserwuję moje statystyki i co i rusz zapisuję sobie co ciekawsze hasła po których Wujek Google przekierowuje potencjalnych poszukiwaczy przygód na mojego bloga. Kilka z nich pojawiło się już kiedyś na fanpage'u bloga, ale uznałam, że tyle tego jest, że nie mogę wszystkiego zachowywać dla siebie... Przed Wami perełki w wyszukiwarki, czyli jak trafiacie do Charlotte's Wonderland!

Enjoy! ;)

źródło
* zły adres
kosmetyczne alter ego ecotools 
brunette's heart maybelline tusz one by one 

* było blisko...
sleek makeup ultra mattes paleta 12 cieni i-divine darkness - w końcu Darks i Darkness, to ta sama rodzina ;)
chusteczka nawilrzające z tami  - z językiem polskim za pan brat! :)
essie pretty egi lakier  - błąd po prostu musiał być w słowie "pretty", bo przecież niemożliwe, żeby pisało sie edgy ;)
essy prety egi lakier 
essence new lagune - league, lagune... kto by spamiętał te limitowanki! ;)
kosmetyczne
garnier kule do kąpieli  - znam tylko kule potocznie zwane antyperspirantami, ale kąpieli, to one nie zastąpią ;)
body care burn do ciala - to jakiś wypalacz tłuszczyku? ;)
kleine elfe dm shampoo - szampon dla małego elfa? :D
maseczka nawilzajaca firmy lycra - sorry, lycra kojarzy mi się wyłącznie z rajstopami ;)
le colossal volum express smokey eyes - le tusz do rzęs
dobra kosmetyczka marta dzik krakow - może i dobra, ale do Krakowa mam daleko
moje najlepsze super krey z oriflame - nie mogą być po prostu dobre, muszą być najlepsze!
do włosów z półproduktów  - na szczęście włosy mam moje własne, a nie z półproduktów :P

*wątpliwości
dabur migdalowy sklad bardzo chemiczny - dzięki za ostrzeżenie ;)
jak zamówić krem z usa - po znajomości, albo w sklepie... a może to by było zbyt łatwe?
szampon sayos z pompka opinie - liczy się opinia tylko o tym z pomką, bo bez pompki, to już nie to samo :D
paczka z allegro blog kosmetyczny - poszukiwacze zaginionych paczek?
efekt tafli na twarzy - jakiś ciekawski facet, który chciał się dowiedzieć, jak wygląda twarz po użyciu rozświetlacza? ;)
kosmetykomania ktoś kupował - ktoś kiedyś na pewno, ot choćby ja :]

*kulinarne
gdzie kupic milkshake do ust - może tam gdzie milkshake do picia?
pieprz cayne imbir leki natury  - może i leczy, ale ja niestety nie znam jego właściwości :]
oczy carycy przepis - ktoś zna? ;)
brzoskwinia paraguayo uprawa - no pewnie! wiem o tym wszystko! hoduję je w doniczce na parapecie... :P

*podróżnicze
station in the oi santorini - jak trafić? rozkład pociągów?
dom ekologiczny wonder land - no aż tak ekologicznie, to u mnie nie jest ;)

*misz-masz
alegro-biżuteria koloru koralowego,malinkowego - król Karol, kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego ;)
archiwum allegro: dzinsowy z brokatem cool  - kiedyś się nosiło, sama takie miałam w podstawówce - oczywiście dzwony!
drewnianym grzebieniem z tbs  - zabili mi kota...
allegro kusza wojęna - komentarz zbędny :D
grzebień do struktury - ale że jak to?

Kolejne części już wkrótce! ;)
K.

12 komentarzy:

  1. hehe...posmialam sie troszke...niektore sa bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie ten drewniany grzebień z tbs, najlepiej koloru koralowego,malinkowego, nadałby się do struktury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy carycy wymiatają :D:D Haha, świetne te wyszukiwania, ja na razie miałam jedno mega śmieszne - taniec na rurze poradnik pozycje jakoś tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha :D lubię te posty z wyszukiwaniami ;) zawsze można znaleźć kilka zabawnych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. padłam :) a u mnie zawsze tak normalnie, buuu

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowość nie zna granic. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie naprawdę nic śmiesznego się nie pojawia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzebień do struktury to typowo budowlane zapytanie :)
    Ale ciekawie, można się pośmiać i nadziwić ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast