piątek, 27 kwietnia 2012

TAG: 11 Questions

I znowu tag - ostatnio sporo tego krąży, a mam jeszcze tag 50 pytań do wrzucenia - zupełnie o nim zapomniałam, ale z racji tego, że wyjeżdżam na weekend majowy, myślę, że zawiśnie on jako "najświeższy post", a na pytania (jeśli takie w ogóle będą) odpowiem po powrocie, bo niestety nie będę miała dostępu do netu.


Tym razem zostałam otagowana przez BeautyWizaż :)

ZASADY:
Po przeczytaniu odpowiedzi osoby która Cię otagowała, odpowiedz na pytania przez nią zadane.

1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez tagera odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Wybierz 11 osób które tagujesz, powiadom je.
3. Utwórz 11 pytań które chcesz zadać tagowanym osobom.

Pytania w większości natury mało kosmetycznej, ale może ktoś się zainteresuje lub zainteresuje rozszerzeniem jakiegoś tematu przy okazji tagu 50 pytań ;)

1. Jakiej części ciała poświecasz najwięcej czasu jeśli chodzi o pielęgnację?
Myślę, że ostatni ten czas rozkłada się mniej więcej podobnie pomiędzy pielęgnacją twarzy, a pielęgnacją włosów. Głównie ze względu na to, że wyznaczyłam sobie dwa dni w tygodniu, w które wykonują zarówno wszelkie peelingi czy maseczki na twarzy oraz jednocześnie kładę na włosy maskę, co czasem poprzedzam ich olejowaniem.

2. Jakie sa Twoje ulubione perfumy?
Ostatnimi czasy zdecydowanie klasyczna Euphoria Calvina Kleina i mam w nosie to, że dla niektórych ten zapach jest zapachem zimowym. Perfumy zmieniam na lżejsze dopiero przy upałach... :P

3. Ulubiona potrawa?
Ostatnio głównie sałatka caprese - to obowiązkowa pozycja weekendowego śniadania z moim M.

4. Jakich cech nie lubisz w ludziach?
Bezczelności i braku szacunku dla innych.

5. Jak spędzasz wolny czas?
Zależy, co nam wpadnie do głowy - im cieplej tym więcej pomysłów na wyjście z domu, niemniej jednak wypady do kina uprawiamy regularnie... Oprócz tego sporą część wolnego czasu spędzam po prostu na Waszych blogach! :)

6. Jaka jest Twoja podróż marzeń?
Malediwy, najlepiej zanim zatoną!

7. Jaki najdroższy kosmetyk kupiłaś?
Najdroższy? Hmm... Jedyne, co oprócz zapachów, wpada mi teraz do głowy, to półlitrowa butla Biodermy Sensibio H2O, kupiona w ubiegłym roku, w październiku - nadal mam jej ponad połowę, więc chyba starczy mi na kolejne pół roku :P Generalnie nie lubię wydawać dużo na kosmetyki, może z obawy przed wtopieniem kasy w błoto.

8. Ulubiony serial lub film?
Serial to Grey's Anatomy, a film to zawsze i na zawsze Star Wars :D

9. Najpiekniejszy dzień w życiu? Pozostał Ci taki w pamięci? Jesli tak, to opisz w kilku zdaniach.
Myślę, że na to jeszcze przyjdzie pora - śluby i dzieci jeszcze przede mną :D
...ale zdecydowanie jednym z cudowniejszych dni pod względem muzycznych chciejstw był mój pierwszy koncert Metallici dwa lata temu na Sonisphere (w tym roku też będę, to już tylko dwa tygodnie!). Rano obudziłam się z gorączką 39 stopni, ale byłam tak podekscytowana tym, że wreszcie po tylu latach są w Warszawie (a nie np.w Chorzowie) i tym, że wreszcie nie jestem za młoda (do tej pory wypominam tacie, że nie zabrał mnie na Metallicę na Gwardii bodajże w 99 roku), że wzięłam wszystko, co się tylko nadawało do zbicia gorączki i tym sposobem wieczorem byłam gotowa do boju! Normalny człowiek zostałby w łóżku, ale ja nigdy nie twierdziłam, że ze mną wszystko ok. Poza tym umówmy się - to jest Metallica - to jest legenda! Dopchaliśmy się z tatą praktycznie do samych barierek (niestety przed nami była jeszcze długa strefa Golden, więc barierki nie oznaczały bliskiej odległości od sceny), po drodze zgubiliśmy całą naszą ekipę, ale i tak było warto. Pomijając to, że niewiele pamiętam z wrażenia, było absolutnie tak, jak to sobie wymarzyłam. No a w tym roku, to dopiero mamy ekipę!

10. Od kiedy zaczęłaś się malować?
Pierwsze próby miałam przy okazji jakiś imprez gimnazjalnych, jak dyskoteki lub bale karnawałowe. Ale regularnie zaczęłam się malować dopiero w liceum.

11. Jakie cechy powinien mieć wg Ciebie idealny facet? :P
Długo by wymieniać. Grunt, że mój facet jest dla mnie idealny (publiczność robi rozmarzone "awwwww" ;)) - chciałam to jakoś bardziej ująć w słowa, ale zwyczajnie nie umiem, bo nawet, gdy odbiega od ideału, to robi to idealnie tak, jak ideał powinien :D


Czas na moje pytania - postawiłam na pytania w 100% skoncentrowane na tematyce kosmetycznej... :)

1. Czy masz jakąś manię skoncentrowaną na konkretnym obszarze pielęgnacji lub makijażu? (lakieroholizm, włosomaniactwo, kreskoholizm ;))
2. Czy uważasz za istotną znajomość składów kosmetyków, czy raczej nie przykładasz do tego uwagi?
3. Na co bardziej stawiasz w pielęgnacji włosów - maski czy oleje? Wymień ulubiony produkt.
4. Jakie barwy dominują w Twoim codziennym makijażu i czy stawiasz na makijaż ust czy makijaż oka?
5. Jak często zmieniasz lakier na paznokciach? Czy stawiasz na trwałość lakieru i lubisz nosić jeden kolor przez kilka dni, czy wolisz raczej różnorodność kolorów?
6. Czy uważasz, że droższe oznacza lepszą jakość, czy jednak stawiasz na tanie i dobre? Wskaż kosmetyk, który jest przykładem na potwierdzenie Twojej opinii.
7. Czy masz ulubioną markę akcesoriów do makijażu? A może uważasz, że każda marka specjalizuje się w produkcji akcesoriów do innej "partii" makijażu?
8. Czy trafiłaś kiedyś na bubel kosmetyczny, którym nie uraczyłabyś nawet swojego wroga? ;)
9. Czy jest jakiś kosmetyk, który poleciłabyś niemal każdej napotkanej osobie?
10. Czy uważasz, że jesteś podatna na hasło "promocja", czy jednak nie kupujesz kolejnego kosmetyku, jeśli naprawdę nie jest Ci on potrzebny?
11. Jakiego rodzaju wpisy na blogach kosmetycznych interesują Cię najbardziej?


Taguję:
Gray (nie mogłabym Cię pominąć! :D),
Obsession (co byś znowu nie marudziła, że Cię tag omija ;)),

I jak? Podejmiecie się odpowiedzi na moją niezwykle głęboką kosmetyczną psychoanalizę? :D
K.

P.S. Jeśli któraś z otagowanych dziewczyn tagów nie lubi, proszę o informację - następnym razem takiej osoby nie wyznaczę :)

14 komentarzy:

  1. Dziękuje Kochana za Otagowanie:) Postaram zrobic sowją psychoanalizę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za otagowanie ;) Bardzo fajne pytania.
    A jeśli chodzi o Euphorie CK to podoba mi się ona o każdej porze roku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Karotka, dziękuję za tag :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Euphoria pieknie pachnie w nie uważam tego zapachu za zimowy, bardzo go lubię :)

    świetne odpowiedzi! :D przyjemnie się czytało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Euphoria jest świetna, uwielbiam ten zapach :)

      Usuń
  5. dzięki za otagowanie:) przyznaje, że wymyśliłaś ciekawe pytania i będę musiała się zastanowić żeby ładnie na nie odpowiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że podobają Ci się pytania :)

      Usuń
  6. Malediwy tylko ze mną pamiętaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Euphoria CK też mi chodzi po głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie jeden z piękniejszych zapachów, chociaż na Daisy od Marca Jacobsa też bym się skusiła :)

      Usuń
  8. melduję wykonanie taga:) http://cosmeticsfreak.blogspot.de/2012/04/tag-11-questions-x-2.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast