środa, 19 grudnia 2012

NYX Cosmetics już w Polsce! - relacja z otwarcia

Cześć Dziewczyny!

Ta wiadomość rozprzestrzeniła się po blogosferze z prędkością światła, więc z pewnością już wiecie, że w ubiegłą sobotę, 15 grudnia, miało miejsce otwarcie salonu NYX Cosmetics. Jest to amerykańska marka produkująca kosmetyki kolorowe i jeśli tylko choć trochę przeglądacie blogi lub YouTube, to z pewnością ta nazwa zdążyła już niejednokrotnie obić Wam się o uszy!

Do tej pory kosmetyki NYX mogłyśmy dostać jedynie przez internet, a to niestety nie zawsze się opłacało ze względu na wysokie koszty przesyłki oraz marżę narzucaną przez sklep, a czasami wybór był po prostu zbyt ograniczony. Teraz warszawianki mogą dokonać zakupów osobiście, ponieważ na miejsce otwarcia pierwszego salonu NYX wybrał centrum handlowe Blue City, znajdujące się przy Alejach Jerozolimskich. Jesteście spoza Warszawy? Nie ma problemu! W niedalekich planach sklep zamierza uruchomić sprzedaż wysyłkową!


Salon w Blue City jest całkiem sporych rozmiarów i jest zastawiony po brzegi kosmetykami! Istny raj dla wszystkich kosmetoholiczek! :) Szczerze przyznam, że jak tylko wpadłam do sklepu, to nie wiedziałam gdzie ręce podziać i skakałam od szafy do szafy bez ładu i składu, z obłędem w oczach, nie wiedząc za co się złapać (dlatego zrobiłam bardzo mało zdjęć). A trzeba Wam wiedzieć, że NYX pomyślał o testerach chyba do każdego jednego kosmetyku, który jest dostępny w sklepie. Mało tego, jeśli już zdecydujecie się na zakup, to nie musicie się ani chwili zastanawiać nad tym, czy ktoś go przypadkiem wcześniej nie macał, bo wszystkie kosmetyki są świetnie zabezpieczone folią (z której zdjęciem miałam problem w domu, a co dopiero ktoś na szybciocha w sklepie ;)). Za testery i zabezpieczenie kosmetyków marce należy się ogromny, ogromny plus!
Warto również dodać, że jeśli szukacie czegoś konkretnego, a ogrom wyboru Was przytłacza, to śmiało możecie liczyć na bardzo kompetentną i chętną do pomocy obsługę, która chętnie podzieli się z Wami wiedzą i doradzi odpowiedni produkt.


Pani Zuzanna, która zaprosiła nas na otwarcie, postanowiła nas również obdarować upominkiem w postaci kosmetyków - mi przypadła w udziale paletka cieni w odcieniach fioletu oraz lakier w soczystym różu. Dodatkowo skusiłam się również na zakup dwóch pomadek i dostałam brązową kredkę jako gratis :)


Jeśli chcecie być na bieżąco z informacjami o NYX Cosmetics, to zapraszam Was na fanpage marki KLIK.

W związku z tym, że sama nie zrobiłam zbyt dużo zdjęć, zapraszam Was również do Gray i Lilesly na obszerną fotorelację z tego wydarzenia :)

Znacie już kosmetyki NYX? Macie swoich ulubieńców? A może to również i dla Was będzie pierwszy kontakt z tą marką? :)
K.

P.S. Już upatrzyłam sobie co nieco, więc pewnie zawitam do Blue City ponownie po Nowym Roku ;))

fot. http://impresjeiekspresje.blogspot.com
fot. http://impresjeiekspresje.blogspot.com

EDIT:
Na prośbę Gray i Zoili uchylam rąbka tajemnicy i pokazuję nieco bliżej szminki, a przy okazji również paletkę i lakier :)


61 komentarzy:

  1. Co tam sobie upatrzyłaś jeszcze prócz paletki? :)))

    Pokaaaazuj szminki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D W sklepie bardzo podobała mi się Fig, teraz podoba mi się strasznie Paris <3<3

      Usuń
    2. No czekam na te matowe pomadki/błyszczyki! :D

      Usuń
    3. A racja! Ciekawe jak cenowo będą, jak drogo to pewnie polecę po Manhattan jednak ;)

      Usuń
    4. Manhattam w Rossmanie też nie jest taki najtańszy. Zależy ile kolorów Cię interesuje ;)

      Usuń
  2. Ahhh.. chciałabym to wszystko pomacać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poka szminki! Szkoda, że wszystko co fajne otwiera się tylko w Wa-wie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam wczoraj na zakupach :) Tylko moja relacja nie jest aż tak optymistyczna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam. No cóż, może obsługa przeczyta Twój post i weźmie sobie niektóre rzeczy do serca :) Najważniejsze, że jesteś zadowolona z produktów :)

      Usuń
    2. Też tam byłam i też spotkałam się z baaaaaaaaaaaaaardzo profesjonalną obsługą ;) skutecznie zniechęcili mnie do tej marki

      Usuń
    3. Naprawdę? A co się stało Patrycja?

      Usuń
    4. ach, szkoda nawet już o tym opowiadać, bo nie mam siły do tej firmy ;) może gdzieś kiedyś przy blogerskiej kawce ;)

      Usuń
    5. dużo jeszcze muszą się nauczyć, ja czekam aż sprowadzą mi mój bronzer :O

      Usuń
    6. Marta, a co to tylko NYX ma matowe bronzery? ;)

      Usuń
  5. Mogłabym tam trochę pomieszkać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam NYX , mogłabym miec wszystko z tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakich masz ulubieńców z tej marki? Dla mnie to dopiero pierwszy kontakt :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się pomadki, które dla siebie wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fig spapugowałam po Sylwii z Lacquer Maniacs, a Paris sama mi się napatoczyła ;)

      Szkoda tylko, że przez to, że jestem teraz chora, mam tak wysuszone wargi, że jeszcze chwilę ich nie poużywam :(

      Usuń
  8. Eej, Fig to ta pomadka na górze?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, no przecież masz taką samą! :D

      Wydawało mi się, że wyszło dość podobnie ;)

      Usuń
    2. To w takim razie Paris mi się podoba:P A miałam wątpliwości, bo nie otwierałam jej jeszcze:D Paris nie jest trochę podobna do szminki Kate nr 102, którą dostałyśmy od Rimmela?

      Usuń
    3. Moim zdaniem bliżej jej do 101

      Usuń
  9. Mam Paris- piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyniosłabym stamtąd wszystkie możliwe róże do policzków ;) Raj! Istny raj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do salony na 100% się wybiorę, bo jestem ciekawa jak paletki cieni oraz błyszczyki prezentują się na żywo. Szminki miałam, ale nie podbiły mojego serca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam jeszcze okazji spróbować swoich, bo się rozchorowałam i nie chcę ich zakazić :P

      Usuń
  12. A co tak lubisz? Podziel się, to chętnie się przyjrzę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dobroci:) Ja zakupiłam netowo, ale w styczniu odwiedzę może w Wawie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boisz się? Bo mój portfel drży na to wspomnienie, choć ceny są całkiem niezłe ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam pomadki Round Lipstick, mam ich 8 (same nudziaki i róże) i boję się, co będzie jak otworzą sklep online :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na Kraków :D Może i tam się pojawią:) Wow,sama nie wiedziałabym na co patrzeć, tyle kolorów i tyle piękności:) Jak będę w Wa-wie to na pewno wiem o co zahaczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe :) trzeba trzymać kciuki, żeby im się dobrze tutaj wiodło, to się może rozprzestrzenią :)

      Usuń
  16. O, sprzedaż wysyłkowa - to miło :) Ta różowa szmina - boska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. przytulilabym kilka rzeczy hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to dobrze,że na razie się do tego sklepu nie wybieram. Pewnie wydałabym fortunę:P Tyle pięknych rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i słusznie, trzeba odetchnąć z wydatkami po świętach ;)

      Usuń
  19. kurcze, jakie paletki. Jak to dobrze, że mam daleko do Warszawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Przystępnie. Porównywalnie jak w internecie, niektóre rzeczy taniej, inne trochę drożej. Plus możesz pomacać i odpadają koszty wysyłki :)

      Usuń
  21. ciekawa paletka, podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, choć brakuje mi czegoś do rozświetlenia ;)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Akurat te dwie mi wpadły w oko praktycznie od razu :)

      Usuń
  23. Szafy pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żałuję, że nie mogłam tam być

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie :) Bardzo lubię pomadki NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdy będę w Warszawie na pewno wstąpię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaaa zazdroszczę.
    Ja jestem dużą fanką tej marki, a szczerze napiszę, że dowiedziałam się chyba o tym ostatnia bo w styczniu. Z braku środków do wydania odkładam pierwszą wizytę, ale jest to moje marzenie *.* Ogólnie całkiem dużo produktów już sama pokupowałam, bo jak nie mieć Jumbo Pencil w swojej kolekcji?
    Ale i tak chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę nie byłam :) Dlaczego mam tak daleko do tej Warszawy :) Ale może nawet to i lepiej :) ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast