poniedziałek, 31 grudnia 2012

OPI - The World Is Not Enough... czyli brokat to za mało! [swatche]

Witajcie Dziewczyny w ostatnim dniu 2012 roku!

Na dobry początek chciałam Wam szalenie podziękować za to, że tak licznie odwiedzacie mój blog, ponieważ wczoraj przekroczyłam magiczną granicę 100 tysięcy wyświetleń, a lada chwila liczba obserwatorów powinna przekroczyć 500 osób! To tylko liczby, ale liczby, które skłaniają do uśmiechu i sprawiają niesamowitą przyjemność dlatego dziękuję za Waszą obecność!

Po drugie - mam nadzieję, że nie stracicie zainteresowania moim blogiem w 2013 roku, więc ze swojej strony życzę Wam, żeby moje posty nadal były dla Was interesujące, żebyście znalazły tutaj wiele odpowiedzi na swoje pytania i żeby nam się wszystkim dobrze razem dyskutowało ;) A tak już całkiem pozablogowo życzę Wam również, żeby rok 2013 przyniósł Wam dużo szczęścia, a wszelkie przeszkody, jakie pojawią się na Waszej drodze, dawały się łatwo rozwiązać. Życzę Wam również spełnienia kilku marzeń (coś trzeba sobie zostawić też na później ;)), czy to tych poważnych, czy to tych zachciankowych. Wszystkiego dobrego! :)

***

Korzystając z tego, że mamy Sylwester, chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat lakieru, który dzisiejszej nocy będzie zdobić moje paznokcie, czyli The World Is Not Enough od OPI. Tym razem stwierdziłam, że brokat to za mało, że owszem potrzebuję bling bling, ale czegoś zupełnie mniej oczywistego, dlatego padło na "Świat To Za Mało" z kolekcji Skyfall, inspirowanej przygodami agenta 007.


KOLOR: Już sama baza jest trudna do określenia, według mnie to brązowawo-szary taupe, w którym zatopione jest multum drobinek, mieniących się na wszystkie kolory świata - złoto, srebrno, różowo, zielonkawo - istny holo-żuczek! :)

PĘDZELEK: Bardzo wygodny, gruby, raczej szeroki i lekko spłaszczony, ale dzięki temu jest w stanie pokryć prawie cały paznokieć już za pierwszym pociągnięciem. Łatwo manewruje mi się nim przy skórkach.


KRYCIE: Dość dobre, choć jeśli nałożymy mniej, niż dwie grubsze warstwy lub trzy cieńsze, to musimy się liczyć z tym, że lakier będzie delikatnie prześwitywać pod światło. Choć przy zwykłych dwóch warstwach paznokieć wydaje się być dobrze pokryty, to jednak pod światło widać prześwity, zwłaszcza na dłuższych paznokciach. Poza tym, po dołożeniu dodatkowej warstwy zarówno kolor, jak i efekt bling bling są pogłębione. U mnie na zdjęciach dwie warstwy, ale dzisiaj zdecyduję się na trzy.

KONSYSTENCJA: Lakier jest jednocześnie dość gęsty i zwarty, ale nie ciągnie się, ani nie smuży. Nie rozlewa się po skórkach i generalnie aplikuje się dokładnie tam, gdzie go chcemy. Nie zostawia bąbli, a powierzchnia paznokcia po jego zastygnięciu jest dość gładka, jak na lakier tak naładowany drobinkami. Zaschnięty lakier nie haczy o ubrania, ale mimo wszystko fanki absolutnej gładkości mogą wspomóc się top coatem.


TRWAŁOŚĆ: Niestety tu jest dużo słabiej, niż do tej pory. Lakier trzymał się na moich paznokciach dwa dni, po czym pojawiło się trochę odprysków. Mimo wszystko wybaczam mu, bo ubytki łatwo uzupełnić, a ponadto takich lakierów nie zamierzam nosić na co dzień, a raczej właśnie na większe okazje, typu wieczorne wyjście, czy impreza.

ZMYWANIE: Bezproblemowe. Trzeba poświęcić mu tylko kilka sekund więcej, niż klasycznemu, kremowemu lakierowi. Drobinki nie stawiają oporu przed zmywaniem.

CENA: Zależnie od źródła 30-60zł. Swój kupiłam na ebay, podczas wspólnych zakupów.








I jak Wam się podoba taka propozycja na Sylwestrowy manicure? Jest kolor, jest błysk i jest coś wyjątkowego! :)
K.

69 komentarzy:

  1. Niech zbliżający się Nowy Rok 2013 przyniesie same radosne momenty.
    Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych.
    Magicznych miesięcy i pozytywnej energii życzy Hexxana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu,

      Ja również życzę Ci mnóstwo radości, zarówno w życiu prywatnym, jak i blogowym! Niech Nowy Rok przyniesie Ci mnóstwo szczęścia! :)

      Usuń
  2. Posiadam podobny kolor z carice:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny gad jest ;))
    Również życzę cudownego 2013 Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie da się go uchwycić na zdjęciach takim jaki jest w rzeczywistości ... a szkoda ;)
    Szczęśliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da się idealnie, aparat wariuje przy takiej ilości błysku, ale chyba wyszło mi dość blisko ;))

      Usuń
  5. dobrze, że mnie nie urzekł, bo tylko bym do niego płakała!
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekałam na jakiś wpis i nie jestem zawiedziona ! a lakier jest wspanialy !!!!! też chcę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier jest wyjątkowy ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku aż tak nie urzekł, ale z każdą kolejną prezentacją coraz bardziej mnie rozkochiwał! ;)

      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  9. Hihi, też dzisiaj planuję o nim napisać, ale nie wiem czy mi czas pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny odcień- uwielbiam takie foliowe wykończenia, a ten odcień nie jest oczywisty: takie...stare srebro? :) śliczny.

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to całkiem dobre określenie! Coś w tym jest :)

      Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  11. Mimo, że nie przepadam za błyskotkami na paznokciach, to ten lakier wyjątkowo mi się podoba :)
    Piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko sięgam po błyskotki, ale są takie lakiery, które aż się proszą o uwagę! :)

      Usuń
  12. Kolor fantastyczny, na dzisiaj idealny:) Szampańskiej zabawy Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor idealny na dzisiejszą noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pewnie chwila minie, zanim znów trafi na paznokcie, ale na Sylwestra był idealny! :)

      Usuń
  14. Podoba mi się, idealny na Sylwestra, chociaż taki nieoczywisty :) Wszystkiego dobrego! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Nie jest tak oczywisty jak brokaty, a błyszczy wcale nie mniej :)

      Usuń
  15. Holo żuczek, to idealne określenie :D
    Dobrej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi wpadło i chyba rzeczywiście pasuje! :)

      Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny bling bling :)
    szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dziś występuje w złotku na paznokciach - po raz pierwszy w życiu :D

    ciekawy ten opik. nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej mi się podoba złotko, na razie na kimś, ale kto wie, może za rok i ja zaszaleję :D

      Usuń
  18. Moje zdanie na jego temat się nie zmieniło: jest piękny **
    Wszystkiego co najlepsze w 2013 i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest naprawdę fajny! Uwielbiam to jak połyskuje! :)

      Usuń
  20. Bardzo ładny taki niepowtarzalny:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowy, to na pewno! :)

      Wszystkiego najlepszego Karola! :)

      Usuń
  21. Gratuluję kolejnych blogowych sukcesów :)
    Lakier faktycznie ciekawy, choć to chyba nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*

      Najważniejsze, że ja jestem zadowolona, co? ;))

      Usuń
    2. E, że Ty masz być zadowolona? Kto Cię tak nakłamał?
      Żartuje oczywiście ;))) Pewnie, że tak i u Ciebie się bardzo elegancko prezentuje :)

      Usuń
  22. bardzo mi sie podoba ten metaliczno brokatowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier prezentuje się bosko :)
    Kochana, życzę Ci dużo pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, ja Tobie też życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! :)

      Usuń
  24. Piękny. Coraz bardziej bierze mnie chrapka na OPI :)
    Najlepszego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba warto. Choć na razie na pierwszym miejscu i tak jest Essie, to z tych kilku kolorków z OPI, które mam jestem również bardzo zadowolona :)

      Usuń
  25. Ślicznie prezentuje się na Twoich paznokciach! Ale nie sądziłam, że będzie się tak kiepsko trzymał i że do całkowitego efektu pokrycia będzie trzeba użyć dwóch grubszych warstw lub trzech. Ja go jeszcze nie przetestowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy on nie prześwituje tak, że widać białe końcówki tak normalnie. Wygląda, jakby było ok, ale jak masz dłuższe paznokcie, to pod światło jednak je widać.

      A z trwałością, to sama nie wiem, ale w przypadku tego lakieru mnie to nie martwi, bo to i tak nie jest dla mnie lakier na codzień :)

      Usuń
  26. pięknie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest przepiękny <3!! A Ty już nie kuś tymi Opikami, bo mi serce łamiesz :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi łamały serce dziewczyny, które dostały Skyfalle w ramach współpracy, co post, to złamane serce, aż w końcu uległam ;)

      Usuń
  28. nie no jest cudowny, kolor idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny jest! czasem żałuję, że moje paznokcie za OPIkami nie przepadają..
    Szczęśliwego :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor :) Jak ja marzę o tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast