wtorek, 23 kwietnia 2013

Under Twenty - Anti! Acne Cera Wrażliwa - kremowy żel do mycia twarzy

Cześć Dziewczyny!
W niedzielę pisałam Wam o żelu, który niedawno wykończyłam, a dzisiaj podzielę się z Wami opinią o żelu, który dziś rano wydał z siebie ostatnie tchnienie ;) Tym razem na tapetę weźmiemy kremowy żel do mycia twarzy od Under 20!

Nie wiedzieć czemu, markę Under Twenty, spośród wszystkich marek zgromadzonych pod szyldem Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris, traktuję z największym dystansem. Wydaje mi się, że z racji bycia w wieku, któremu bliżej do Under Thirty, traktuję tę markę jako taką, która mimo wszystko może zaoferować mojej skórze najmniej. Jak z każdą firmą, tak i z tą miewam wzloty i upadki, jeśli chodzi o "przeżycia kosmetyczne". Tym razem jednak zdecydowanie trafiło na hit! :)
Marka Under Twenty przeszła niedawno małą metamorfozę, jeśli chodzi o szatę graficzną. Mój żel ma jeszcze stare opakowanie, dlatego nie zdziwcie się, gdy w sklepie na półce ujrzycie produkt, jak na zdjęciu poniżej, bo tak właśnie wygląda ten kosmetyk w nowej wersji... :)
źródło

Informacja od producenta:


DZIAŁANIE:
Najbardziej zaskoczył mnie fakt, że ten żel jest bardzo delikatny, określenie kremowy pasuje tutaj idealnie! Produkt nie wysusza cery i nie powoduje jej ściągnięcia, a mimo to oczyszcza twarz skutecznie i dokładnie. Moim zdaniem, świetnie sobie radzi z usuwaniem resztek makijażu i codziennych zanieczyszczeń, a rano budzi skórę bez zbędnych atrakcji, w stylu szorujących drobinek (które notabene producenci z lubością dorzucają do produktów, których grupą docelową są nastolatki). Mycie twarzy z użyciem tego produktu było bardzo przyjemne.

Oczywiście nie ma co liczyć na zlikwidowanie zaskórników, ale fakt faktem cera po użyciu tego żelu nie jest ani wysuszona (choć nie jest nawilżona), ani nie przetłuszcza się tak szybko jak to ona potrafi (choć trudno utożsamić to z matowieniem ;)). Podczas stosowania żelu, nie zobserwowałam wzmożonego wysypu, raczej wszystko zmieniało się z zależności od stosowanych kremów (w trakcie korzystania z żelu zmieniłam nieco pielęgnację pod kątem kremów).

Myślę, że tym razem producent wziął sobie do serca to, że produkt ma być delikatny, dlatego zamiast wszechobecnych sulfatów, tym razem w składzie, niemal tuż za wodą i gliceryną, odnajdziemy łagodny środek myjący cocamidopropyl betaine.


KONSYSTENCJA:
Produkt ma przyjemną konsystencję emulsji, a określenie kremowa idealnie oddaje wrażenia dotykowe. Kosmetyk jest dość gęsty i wylewa się z opakowania. Nie pieni się po zetknięciu z wodą.

KOLOR/ZAPACH:
Produkt ma biały odcień i pachnie bardzo delikatnie. Trudno mi zidentyfikować ten zapach z czymś konkretnym, ale jest on bardo przyjemny.

OPAKOWANIE:
Produkt umieszczona w miękkiej tubie o zawartośći 150ml, z której bardzo łatwo wydobyć kosmetyk do końca. Bardzo mnie cieszy, że tuba jest wyposażona w zamknięcie na klapkę, dzięki czemu nie muszę się gimnastykować z zamknięciem produktu po wyciśnięciu na dłoń jego porcji.


WYDAJNOŚĆ:
Trudno mi jednoznacznie ocenić wydajność produktu, ponieważ używałam go u mamy, gdzie bywam nieregularnie. Czasami raz, dwa razy w tygodniu, a czasami tydzień ciągiem. Myślę, że gdyby to zsumować, to produktu wystarczyłoby mi standardowo na jakieś 1,5 miesiąca.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
ok.13zł, dostępny w większośc drogerii typu Rossmann, Super-Pharm, Hebe
SKŁAD:
AQUA; COCO-GLUCOSIDE; GLYCERIN; COCAMIDOPROPYL BETAINE; TRIETHANOLAMINE; DISODIUM RICINOLEAMIDO MEA-SULFOCUCCINATE; ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER; STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, PEG-60 MARACUJA GLYCERIDES; BETAINE; ALOE BARBADENSIS (ALOE VERA) GEL; MANDELIC ACID; ZINC GLUCONATE; DISODIUM EDTA; CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT; METHYLPARABEN; METHYLCHLOROSOTHIAZOLINONE; METHYLIOSOTHIAZOLINONE; PARFUM; BENZYL ALCOHOL

CZY KUPIĘ PONOWNIE:
Myślę, że to bardzo prawdopodobne! Bardzo polubiłam ten produkt i chętnie za jakiś czas odświeżę tę znajomość, jeśli tylko zdążę co nieco uszuplić zapasy ;)

Podsumowując:
+ dobre oczyszczenie;
+ brak ściągnięcia i wysuszenia skóry;
+ brak SLS/SLES w składzie;
+ przyjemny zapach;
+ wygodne opakowanie;

A Wy stosujecie czasami produkty przeznaczone dla osób, które są under twenty? Jaki macie do nich stosunek? :)
K.

Produkt otrzymałam do przetestowania i zrecenzowania w ramach współpracy z Laboratorium Kosmetycznym Dr Ireny Eris.

***
Na koniec mała informacja dla czytelniczek w wieku oscylującym bliżej dwudziestki lub po prostu tych odważnych :))


UNDER TWENTY TOP FACE – zostań Twarzą marki UNDER TWENTY!

Ruszyła wielka akcja UNDER TWENTY TOP FACE! Razem z telewizją muzyczną VIVA zmienimy nie do poznania nastolatki z całej Polski, a w finale konkursu wybierzemy internetową Twarz marki.

Co tydzień wyjątkowy METAMORFOBUS ze specjalistami UNDER TWENTY i VIVA odwiedzi Laureatkę Tygodnia, aby poddać ją metamorfozie. Relację z każdej metamorfozy będzie można zobaczyć w środy o godzinie 19.00 w telewizji VIVA, począwszy od 24 kwietnia.

II etap konkursu TOP FACE to głosowanie na najlepszą metamorfozę. Zwyciężczyni konkursu zostanie ambasadorką UNDER TWENTY w internecie. Finałowy odcinek zostanie wyemitowany 26 czerwca w programie In & Out w telewizji VIVA.

Zgłoszenia do konkursu odbywają się poprzez aplikację: https://apps.facebook.com/undertwenty-topface/.

Konkurs promowany będzie w stacji muzycznej Viva Polska, w Internecie - na fanpage'u marki UNDER TWENTY i telewizji VIVA oraz na zupełnie odmienionej stronie www.undertwenty.pl.



36 komentarzy:

  1. Podkład Under 20 to moje KWC, chociaż u mnie to powinno już być Under 40 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro dobrze oczyszcza i nie ściąga to muszę się mu przyjrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Parę lat temu używałam kremu i tonik/mleczko z tej firmy. Niestety nie sprawdziły się.
    Teraz firma całkowicie zmieniła i szatę graficzną i podejrzewam również że skład bo wiele dziewczyn ją zachwala.
    Ja osobiście w przyszłości chętnie się na niego skuszę w celu sprawdzenia jego właściwości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że coś się pozmieniało. Miałam kilka kosmetyków z tej serii i te nowsze odbieram znacznie lepiej :)

      Usuń
  4. Ja i moje 30+ chyba nie bardzo pasujemy do tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie żele z drobinkami w środku od razu peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie średnio za takimi przepadam, zdecydowanie bardziej wolę takie kremowe, albo pianki :)

      Usuń
  6. Niestety mnie ta marka kompletnie nie przekonuje. Do under 20 jest mi już daleko i od bardzo dawna nie sięgałam po ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdyby nie współpraca, to również nie sięgnęłabym po te produkty. W przypadku tego żelu sporo bym straciła ;)

      Usuń
  7. Mam z tej serii żel z peelingiem, mimo że nie jestem nawet poniżej 30... ale bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel to na tyle uniwersalny kosmetyk, że chyba nie ma ograniczeń wiekowych :)

      Usuń
  8. Nie wiem czy się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto rozważyć, bo działanie jest dobre, a cena przyjazna :)

      Usuń
  9. Ja też nie miałam przekonania do ich produktów. Porzuciłam je jakiś czas temu, w końcu under20 już nie jestem.
    Jakiś czas temu skusiłam się na ich nowość - krem na blizny potrądzikowe i jestem zaszokowana wręcz.
    Okazał się tak świetny, że kupię następne opakowanie!
    Na pewno dam szanse ich kolejnym produktom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nie wiedziałam o jego istnieniu. Muszę o nim poczytać :)

      Usuń
  10. U mnie niestety ta firma się jakoś nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są gusta, niestety nigdy nie ma tak, żeby każdemu pasowało to samo ;)

      Usuń
  11. Mi też bliżej do 30 niż 20 niestety ;)
    Jak trochę uszczuplę swoje zapasy to na pewno po ten produkt sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale maltretujesz te kosmetyki :P Żeby wyduszać z nich aż ostatnie tchnienie! Ciekawa jestem czy ten żel zdetronizowałby u mnie piankę Pharmaceris z serii A i żele z Be beauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja lubię ich produkty. Może nie wszystkie, ale niektóre są bardzo przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię tej firmy, ale to przez to że nie jest dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio przekonałam się, że produkty Under 20 wcale nie są tylko dla tego przedziału wiekowego. Używam ich z ogromną przyjemnością. :) Zwłaszcza krem+lekki podkład. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię żele do mycia twarzy z Lirene, ten pewnie jest podobny :)
    a rozumiem, że z tym likwidowaniem zaskórników to bujda? ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm... Jakoś nie mam przekonania do kosmetyków Under20 :/ U mnie za bardzo podrażniają skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam zaufania do tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja lubię :) zwłaszcza żel peeling maskę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast