czwartek, 31 maja 2012

Nowa limitka Essence - A New League - już w Rossmanach! :)

Zanim przystąpię do notki właściwej chciałabym Was poinformować, że zgodnie z donosami uprzejmych wizażanek nowa limitowanka Essence od dzisiaj zaczęła pojawiać się w Rossmanach! :) 

Nie wiem, jak Wy, ale ja się bardzo cieszę, że Rossman zdecydował się na sprowadzanie niektórych limitowanek do swoich drogerii, dzięki temu będziemy miały większy dostęp do tych kolekcji. Dzięki temu mamy szansę dorwać różnorakie TE w Naturach, Douglasach, Jasmin oraz właśnie w Rossmanach :)

Mnie z New League na szczęście (dla mojego portfela) nic nie kusi, ale być może Wam coś przypadnie o gustu. Jest w tej kolekcji kilka rzeczy, które przykuwają mój wzrok, ale nie krzyczą do mnie "weź mnie"! :D Najciekawszy wydaje mi się bronzer, ale ja już mam jeden z Oriflame i jestem z niego całkiem zadowolona, więc o jedną Essencomaniaczkę mniej! ;)

K.


33 komentarze:

  1. Nie chciałam niczego z tej limitki, ale może pójdę obadać cienie w kremie, bo nie mam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tak samo.
      Nic mnie nie zauroczyło, ale jak już jest to obejrzę ;)

      Usuń
    2. Jak się natknę, to też obejrzę, ale nie będę specjalnie polować :)

      Usuń
  2. ciekawe czy w którejś z trójmiejskich drogerii będą standy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto obserwować wątek Essence na wizażu, tam się pewnie dowiesz najszybciej :)

      Usuń
  3. NIE NIE NIE NIE NIE!
    Nie mam teraz kasy, a chce bronzer. Potem nie będzie jak się harpie rzucą ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz może jakie ceny? Bronzera szczególnie, może jakoś mi się uda zdobyć.

      Usuń
    2. Podobno wszystko oprócz linera kosztuje poniżej 10zł, bronzer chyba 8zł.

      Usuń
  4. Ja zachorowałam na tę limitkę, bo była tak prosto ujmująca :)
    Mam już dwa lakiery, lipstain, szczotkę i gumki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - ten lipstain może być fajny :)

      Usuń
  5. Ja bym chętnie przygarnęła cienie w kremie ale byłam dziś w Rossmannie i limitki ani widu ani słychu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynają się pojawiać, więc nie ma co się poddawać :) Kalendarzowo miały pojawić się w czerwcu, więc teoretycznie od jutra ;)

      Usuń
  6. Essence w Rossmanach? Wow! Aż myślałam, że coś z oczami mam :P A przechodziłam dziś koło tego na Świętokrzyskiej... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają być tylko standy z limitkami, niestety szaf z regularną ofertą nie będą wstawiać, ale może to i dobrze, tego akurat nie brakuje :)

      Usuń
  7. a tam z tyłu to co? gumki do włosów? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że tylko limitowane edycje będą w Rossmannach a nie cała szafa... jestem ciekawa czy mój Rossmann też będzie je miał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to akurat nie problem, ale w sumie jeśli ktoś nie ma u siebie Natury, to byłoby to fajne rozwiązanie :)

      Usuń
  9. Nie podoba mi się ta kolekcja ;/ i dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka ciekawych rzeczy, ale na szczęście nie są mi niezbędne :] Będzie na Essie z SP :P

      Usuń
  10. Ta limitowanka kompletnie nie przypadła mi do gustu. Mój portfel się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej limitki nic mnie nie kusi ale czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie przyjrzałabym się Fruity i Ready for Boarding :]

      Usuń
  12. Może się na coś skuszę po bliższym obejrzeniu, bo tak na razie nic mnie nie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jakoś limitki nie kuszą :P Ogólnie jestem mało podatna :D Moje zakupy są raczej przemyślane ;) Do Rossmanów mogliby wrzucić całą szafę (albo 2 :D) jeśli chodzi o Essence :D a nie - muszę jechać specjalnie przez całe miasto do jedynej Natury, która ma dwie szafy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej, że Cię nie kusi, ja czasem nie potrafię się powstrzymać ;)

      Usuń
  14. Jeszcze nic z tej kolekcji nie urzekło mnie na tyle, aby to zakupić. Ale podkreślam "jeszcze" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast