czwartek, 21 marca 2013

Palette Salon Colors - 8-0 Jasny Blond

Cześć Dziewczyny!

Kilka miesięcy temu, w ramach współpracy z grupą Henkel, otrzymałam dwie farby Palette Salon Colors, które były wtedy nowością na rynku. Ponieważ ja zupełnie nie znam się na farbowaniu i noszę cały czas włosy w moim naturalnym kolorze, który bardzo lubię - farby zdecydowały się przetestować moja mama i przyszła teściowa, dlatego dziś zapraszam Was po raz kolejny na recenzję prawie gościnną :)

Obie mamy wybrały kolor 8-0 Jasny Blond, a z rozmów wynika, że obie mają zbliżoną opinię na temat tej farby, dlatego w poniższej recenzji zebrałam przemyślenia obu mam w całość i przedstawiłam efekty na włosach mojej rodzicielki :)


Producent o produkcie:


KOLOR:
Kolor, który obie mamy uzyskały za pomocą tej farby, jest własciwie identyczny, jak na pudełku i chyba w przypadku farb Salon Colors właśnie tym trzeba się kierować przy wyborze, a nie tym, co sugeruje nazwa. Jest to bardzo naturalny odcień blondu, trochę jakby miodowo-karmelowy. Nie jest to jasny blond w klasycznym tego określenia znaczeniu, ponieważ ma ciemniejsze tony, niż większość farb, które obiecują jasny blond.

APLIKACJA:
Mamy uznały aplikację farby za bardzo łatwą do rozprowadzenia na włosach. Kolor nie stworzył plam i równo pokrył włosy. Obie mamy mają już wprawę w samodzielnym farbowaniu włosów, ale moja mama stwierdziła, że nawet niedoświadona osoba powinna sobie z tym poradzić (łatwo jej mówić, co? ;)).
 
 
EFEKT I TRWAŁOŚĆ:
Efekt, uzyskany tą farbą, jest bardzo naturalny, włosy nie wyglądają jak farbowane, a kolor nie jest sztuczny. W przypadku mojej mamy wyszedł bardzo zbliżony do jej koloru włosów sprzed czasów farbowania, więc mimo początkowych obaw, co do ciemniejszego koloru, była bardzo zadwolona z ostatecznego rezulatatu. Mam nosiła tę farbę około trzech tygodni, a później zafarbowała odrosty.
 
Włosy po farbowaniu były miękkie w dotyku, nie rozdwajały się i nie przesuszyły się od farby.


 
CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Farba dostępna jest praktycznie w każdej drogerii i bardzo często jest w promocji.
Jej cena waha się mniej więcej pomiędzy 13 a 18zł.
 
CZY KUPI PONOWNIE:
Jeśli znowu będzie chciała przyciemnić nieco włosy, to z pewnością kupi ten sam kolor. Mama stwierdziła, że na okres zimowy, to bardzo dobry wybór, ale im bliżej wiosny i lata, tym bardziej skupia się na jaśniejszych kolorach. Według mojej mamy ten kolor będzie dobry dla osób, które chcą stopniowo przejść z bardzo jasnego blondu na ciemniejsze kolory. Zmiana nie jest szokująca, ale jest zauważalna, a przy tym bezpieczna dla osób, które nie chcą przeżyć szoku drastyczną zmianą koloru ;)

 
Przewidywane zmiany koloru włosów po farbowaniu farbą Jasny Blond 8-0.

 
SKŁAD:
 
 
A teraz pora na najważniejsze, czyli na efekty koloryzacji na włosach mojej mamy. Wprawdzie zdjęcia są zrobione w sztucznym świetle, ale bardzo dobrze oddają kolory przed i po farbowaniu.
 
PRZED
 
 
PO

 
 
Moja mama była zaskoczona tym kolorem, ale zdecydowanie bardzo zadowolona, więc z pewnością dopuszcza okazjonalne zdrady swojej ulubionej farby na rzecz Palette ;)
K.
 
 
Produkty otrzymałam do przetestowania i zrecenzowania od Asi, reprezentującej markę Palette.


35 komentarzy:

  1. kupiłam brąz i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor 'po' - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, nawet namawiałam mamę, żeby pochodziła w nim dłużej, ale już miała jaśniejszą farbę kupioną, żeby zafarbować odrosty. Ale jesienią jej się przypomnę, bo bardzo fajnie wyglądała w tym odcieniu :)

      Usuń
  3. Twoja mama ma ładne włosy :). Efekt "po" jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już wiem po kim masz tak gęste włosy! piękny blond - pozdro dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy to mam chyba nawet bardziej po tacie, ale i tak dziękujemy za komplementy ;)

      Usuń
  5. Jakie ładne włosiska! :D I ten kolor naprawdę fajny. Podspisuje się pod recenzją, razem z mamą też byłyśmy zadowolone z tej farby. Co więcej, u mnie tak się kolor wpasował, że rozjaśnione końcówki przybrały kolor mojego naturalnego i teraz mam w końcu "swoje" włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle Ci się poszczęściło z tym wyborem "w ciemno" :)

      Usuń
  6. Ja z palette zrezygnowałam daaawno temu, przeszłam przez ciemny brąz, brąz, jasny brąz - wszystkie wychodziły u mnie niemal czarne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny rzeczywiście narzekały na te farby, ale ostatecznie i tak okazywało się chyba, że kolor wychodził mniej więcej jak na pudełku, tylko te nazwy kolorów są trochę od czapy... ;)

      Usuń
  7. kolor bardzo ładny ale ja już nigdy nie kupie farb palette, dałam im hmm z 4 szanse za każdym razem za mocny kolor mi wychodził, kupiłam nawet jasny braz a wyszedł mi czarny ;/ włosy bardziej zauważalnie zniszczone ..;/ najczesciej używam garnier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jesteście dla siebie stworzone z tymi farbami ;)

      Moja mama lubi też farby z Joanny, a mama mojego M. też ma jakąś swoją ulubioną markę, ale nie pamiętam jej nazwy. Mimo to obie były zadowolone, ale wiem, że dziewczyny miały różne opinie, zależnie od koloru.

      Usuń
  8. Ale Twoja mama ma gęste włosy! Już wiadomo po kim masz takie :D Generalnie według mnie efekt po jest znacznie bardziej naturalny i według mnie lepszy niż przed, ale to rzecz gustu.

    A o farbie się nie wypowiem, bo nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat włosy, to ja mam bardziej po tacie ;)

      Ja też jestem zachwycona efektem po, tylko mama uparcie sięga po ten jasny blond ;)

      Usuń
  9. kurcze a mi się bardziej podoba kolor na pudełku, ale to pewnie dlatego, że Twoja mama miała baaaardzo jasny kolor wyjściowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na żywo podobieństwo było bardziej zauważalne, ale rzeczywiście różnica między kolorem wyjściowym, efektem po była bardzo widoczna. Moim zdaniem dużo bardziej naturalnie mama wyglądała po farbowaniu :)

      Usuń
  10. Jakie piękne włosy! Taka długość to rzadkość wśród naszych mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama lubi nosić długie włosy, zawsze chciała mieć jeszcze dłuższe, ale dłuższe już nie chcą rosnąć ;)

      Usuń
  11. Ja ostatnio ze Schwarzkopfa kupiłam Color Mask, mam nadzieję, że zdrada Castinga nie odbije mi się czkawką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym Color Mask słyszałam co nieco dobrego, więc trzymam kciuki za udane farbowanie :)

      Usuń
  12. Twoja mama miala sliczne wlosy przed przyciemnieniem, na 2 zdjeciu widac, ze farba palette je troche zniszczyla :( aa szkoda, bo takie fajne wlosy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama ma ogólnie dość zniszczone i suche włosy, więc może to też kwestia dnia. Generalnie twierdzi, że była zadowolona z ich stanu po farbowaniu. Ja się na farbowaniu nie znam, więc trudno mi powiedzieć, czy osiąga lepsze, czy gorsze efekty po, bo zwykle mnie wtedy nie ma i nie obserwuję ;)

      Usuń
  13. Ja farbowałam włosy kolorkiem 10-2, czyli jasny popielaty blond i również byłam zadowolona z otrzymanego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś do farbowania używałam tylko farb Palette, co nie miało dobrego wpływu na ich wygląd. Za to farba zawsze dobrze kryła i bardzo lubiłam ich odcień średniego brązu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia jak spisują się inne farby tej marki, ja tam jestem zielona, jeśli chodzi o farbowanie :P

      Usuń
  15. Używałam kiedyś Palette, ale marnie się to skończyło dla moich włosów. Po za tym ja muszę kupić min. dwa opakowania na moje włosy i wydatek na jedno prawie 20zł to dla mnie za dużo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak się ma długie włosy, to już naprawdę robi się problem... Dlatego tym bardziej odkładam farbowanie na czasy kiedy będę musiała :P

      Usuń
  16. ale Twoja mama ma super włosy *_* no i odważna kobieta, że się testom poddała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny efekt choc ciemniejszy od wyjsciowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast