wtorek, 20 sierpnia 2013

...

Wiem, wiem! Już dawno miałam do Was wrócić, ale ciągle nie mogę się zebrać, żeby napisać coś nowego. Tym sposobem, moje blogowe lenistwo trwa już prawie 3 tygodnie! Trochę sporo, ale uczciwie się przyznaję, że urlop mnie rozleniwił. I choć mam w głowie mnóstwo pomysłów, to jedyne o czym myślę po powrocie z pracy, to - na zmianę - lenistwo i rozwiązywanie testów. 

Nigdzie nie uciekam i na pewno wkrótce (bliżej nieokreślone wkrótce, ale mam nadzieję, że w tym tygodniu w końcu się zepnę) pojawi się nowy post, więc keep calm and stay tuned :)

Kop w tyłek też będzie mile widziany! ;)

K.

16 komentarzy:

  1. Ja też nie mogę się ostatnio zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest przestać pisać i stracić rytm ;)

      Usuń
  2. No czekamy czekamy :D
    Leń! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, coś na ten temat już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, wakacje już takie są, mnie też dopada leń :)

    Ale jak chcesz kopa to masz - *kop!*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie podobnie - też jakoś nie mogę się zebrać, żeby coś stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już chciałam pisać do Ciebie czy blogowo żyjesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopam! :D Wracaj :) jakoś pusto bez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio też mam jakiegoś blogowego lenia.. w ogóle u mnie od początku roku tendencja spadkowa..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pogoda i w ogóle letnie lenistwo chyba na wszystkich działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam teraz taki okres ale staram się wziąć za posty;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast