środa, 28 sierpnia 2013

Rimmel - Salon Pro - Cocktail Passion [swatche]

Cześć Dziewczyny!
Długo nie było widać u mnie lakierów. Zbyt długo! Nowe buteleczki przybywały, a postów lakierowych ciągle nie było. Być może pamiętacie, że narzekałam na stan moich paznokci, ale na szczęście mają się coraz lepiej i choć ciągle jeszcze się rozdwajają, to jednak stają się coraz mocniejsze. Mam z nimi jeszcze trochę problemów, ale ostatnio, sama nie wiem kiedy, udało mi się wyhodować najdłuższe paznokcie, jakie chyba kiedykolwiek nosiłam, dlatego korzystając z ładnej pogody, uwieczniłam to zdjęciach! :)
Bohaterem dzisiejszego posta, obok długich paznokci, jest lakier z linii Salon Pro od Rimmel w kolorze Cocktail Passion! To jeden z lakierów, po które bardzo chętnie sięgam ostatnimi czasy. Takiego koralu od zawsze chciałam! :)


KOLOR:
Cocktail Passion, to piękny, czysty koral! Dla mnie to idealna mieszanka dużej ilości różu, nieco mniejszej ilości czerwieni i odrobiny pomarańczy! Kolor lubi się zmieniac w zależności od światła, więc czasami bardziej wpada w róż, żeby za chwilę imitować zgaszoną czerwień. Również zależnie od oświetlenia, raz wydaje się być nieco neonowy, żeby za chwilę udawać przygaszonego :)

PĘDZELEK:
Lakiery z serii Salon Pro są wyposażone w szeroki pędzelek. Jak wiecie, tego typu pędzelki są moimi ulubionymi i zdecydowanie przedkładam ich zalety nad wady. Tak też jest i w tym przypadku! Pędzelek jest całkiem wygodny, i przy odrobinie uwagi, pozwala na dokładnie pokrycie paznokci bez zalewania skórek! Jest on dość sztywny, ale nadal pozwala na w miarę swobone manewrowanie.


KONSYSTENCJA:
Lakier nie należy ani do tych gęstych, ani do tych przesadnie rzadkich. Nie rozlewa się sam po skórkach, dość szybko zastyga na paznokciach i nie sprawia żadnych problemów.
KRYCIE:
Lakier generalnie dobrze kryje po dwóch warstwach, choć nie zawsze, więc czasami może być potrzebna trzecia warstwa. O ile na samej płytce nie widać prześwitów ani smug, to już w przypadku długich paznokci może odrobinę prześwitywać biała końcówka, choć będzie to widoczne przede wszystkim dla perfekcjonistek, które będą sie intensywnie przyglądać. 98% Waszych rozmówców pewnie nawet tego nie zauważy ;)

Na tym zdjęciu kolor jest przejaskrawiony od słońca i nie odpowiada rzeczywistemu odcieniowi lakieru.
TRWAŁOŚĆ:
Trwałość tego lakieru nie powala, ale nie należy też do najgorszych. Jeśli o to chodzi, Rimmel jest dość przeciętny, ponieważ na krótkich paznokciach wytrzymał u mnie mniej więcej cztery dni, ale już na długich (ale rozdwajających się!), pierwsze odpryski były widoczne po dwóch dniach. Myślę, że wiele zależy tu od kondycji paznokci, ale mimo wszystko, szału nie ma.

ZMYWANIE:
Cocktail Passion zmywa się całkiem łatwo, choć warto potrzymać wacik, nasączony zmywaczem chociaż 5 sekund dłużej. Nie stosowałam go bezpośrednio na płytkę, ponieważ zawsze zabezpieczam ją bazą/odżywką, więc mogę powiedzieć tylko tyle, że na tak zabezpieczonym paznokciu nie zanotowałam żadnych śladów odbarwienia. Zmywany lakier nie marze się też po skórze.

Tutaj dobrze widać jak bardzo kolor jest zależny od natężenia światła :)
CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Lakiery Rimmel są dostępne w zasadzie w każdej drogerii, która jest wyposażona w szafy tej marki. Zależnie od promocji - lakiery z serii Salon Pro kosztują od 12 do 18 zł.
***
Zapraszam na obszerną prezentację - nie mogłam zdecydować się tylko na kilka zdjęć! :)









I jak podoba Wam się Cocktail Passion? Ja jestem oczarowana tym kolorem! Nieco mniej właściwościami lakieru, ale i tak czuję, że jeszcze nie raz będzie mi towarzyszyć, umilając codzienne obowiązki :)
K.

42 komentarze:

  1. prześliczny jest! uwielbiam takie różowce-koralowce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny, sama posiadam ten lakier, ale mi trafił się jakiś felerny, bo niestety ale już po nałożeniu cieniutkiej, pierwszej warstwy pojawiają się pęcherzyki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, a może spróbuj odtłuścić płytkę, albo wypolerować ją raz na jakiś czas? Mi czasami robią się na paznokciach zadziorki i właśnie na nich tworzą się pęcherzyki :(

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor. Poza tym lubię lakiery z szerokimi pędzelkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony koral ostatnich tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te lakiery generalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie mam mieszane uczucia, bo ten był super, a New Romantic już trochę słabszy ;)

      Usuń
  6. Mam kilka kolorów z tej serii i wszystkie sprawują się znakomicie. Jak zakupiłam 317 Hip Hop, to poleciałam po następne. U mnie sprawdzają się w szybkim, ale-zgadzam się-niekoniecznie trwałym mani. Preferuję 3 warstwy. Polecam także 227 New Romantic i 711 Punk Rock :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hip Hop jest przepiękny! Gdybym częściej nosiła czerwień, to na pewno bym go miała w kolekcji! :)

      New Romantic mam, a Punk Rock to ten taki ciemny, jakby szarofioletowy?

      Usuń
  7. Kolor bardzo w moim typie ale w takiej cenie mógłby być troszkę bardziej trwały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej cenie nie przeszkadza mi jego trwałość ;)

      Usuń
  8. śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ładny, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :)
    Generalnie lakiery z tej serii są dosyć dobre, przynajmniej ja tak uważam. Buteleczki ładne, a i pędzelek wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam i uwielbiam ;) miętka też jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam go kupić, ale mnogość podobnych odcieni w moim pudełku mnie skutecznie odwiodła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny odcień, uwielbiam takie szerokie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest! Naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koral, masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. No, w końcu lakierowy post :D
    Odcień śliczny, też bardzo mi się podoba :) Ale nie przepadam za takimi pędzelkami.
    No i super, że poprawia Ci się stan paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor. Sam lakier jest świetny, uważam, że jego główną zaletą jest idealnie gładkie wykończenie, nie ma mowy o żadnych smugach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, letni klimat uchwyciłaś na tych zdjęciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki średni ten kolorek dla mnie. Nie w moim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, śliczne pazurki i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jaki śliczny! :)
    Chyba się zakochałam..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładnie wygląda na Twoich paznokciach! I rzeczywiście chyba masz dłuższe!
    Sam Coctail Passion wręcz uwielbiam. I mimo, że nie jest to Essie... Chyba to będzie właśnie mój ulubieniec lata. Dla mnie idealny pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio mam ciągle chętne na takie kolory u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast