czwartek, 1 sierpnia 2013

Kto pisze ostatni, będzie piękny i gładki, czyli moja relacja z Wakacyjnych Igraszek Kosmetycznych! ;))))

Cześć Dziewczyny!
W końcu i ja się zebrałam za przygotowanie relacji z Wakacyjnych Igraszek Kosmetycznych, które odbyły się już ponad tydzień temu! 20 lipca, za sprawą Patrycji, Eli i Małgosi, spotkałyśmy się w całkiem licznym i rozgadanym gronie w restauracji Spotkanie na warszawskim Żoliborzu.


Dziewczyny przygotowały dla nas sporo ciekawych atrakcji, o których z pewnością mogłyście już wielokrotnie przeczytać na blogach koleżanek, które nie zwlekały ze swoją relacją tak długo, jak ja, jednak w ramach przypomnienia - miałyśmy możliwość wysłuchać prezentacji przedstawicielek marek Organics Beauty, Eveline, Pat&Rub oraz właścicielki interesującego miejsca na mapie Warszawy, czyli pani Kasi z Ploteczkarni. Pod koniec spotkania miałyśmy również okazję zobaczyć jak samodzielnie zrobić m.in. balsam do ciała w kostce - wszystko w wykonaniu Patrycji vel. Smyka :)
Małgosia, Patrycja, Ela
Wszystkie prezentacje były interesujące, choć nie wszystkie dotarły do mnie, że tak powiem, w całości, ponieważ na większości z nich siedziałam z tyłu sali, a jak wiadomo, nagromadzenie tak dużej ilości gaduł na tak małej powierzchni, nie sprzyja uważnemu słuchaniu ;) Tak więc, trochę posłuchałam, trochę pogadałam, trochę pomacałam - przedstawicielka Pat&Rub przyniosła nam tyyyyyyyyyle testerów do zmacania, że teraz najchętniej weszłabym w posiadanie 85% prezentowanych produktów! :D

Fantastyczną okazją dla uczestniczek była również możliwość skorzystania z badania włosów i skóry głowy pod mikroskopem, a wszystko to dzięki uprzejmości Pani trycholog, również reprezentującej firmę Organics Beauty i markę O'Right. Na podstawie badania i krótkiej rozmowy, każdej z nas dopasowano szampon, który ma być odpowiedzią na nasze ewentualne problemy. Ja otrzymałam wersją z zieloną herbatą i mentolem, która pachnie nieziemsko! Ale to co w tym kosmetyku jest najciekawsze, poza przyjaznym składem, to to, że w denku butelki ukryto ziarenko akacji, więc po zużyciu kosmetyku wystarczy zasadzić butelkę w ogródku. Opakowanie jest całkowicie biodegradowalne, a po uwolnieniu ziarenka wyrośnie nam z niego piękne drzewko! Niesamowite! Nie mogę się doczekać, aż posadzę moją butelkę! :))

Spotkanie w Spotkaniu było nie tylko okazją do kolejnego spotkania z dziewczynami, które już dobrze znam z poprzednich blogerskich zlotów, czy też ze spotkań na prywatnym gruncie (Sylwia, Kasia, Marta, Kamila :)). Organizatorki zadbały o integrację ogólnopolską blogosfery, dzięki czemu gościłyśmy w Warszawie dziewczyny z różnych stron Polski, m.in. Jamapi, Angel, Orlicę czy Kasię ze Sweet and Punchy. Jak to zwykle bywa, nie udało mi się pogadać z każdą z obecnych osób, ale i tak naplotkowałam się co nie miara! Najwięcej czasu spędziłam z Sylwią (Lacquer Maniacs), Kasią (Gray maluje), Kamilą (Kabodreams), Kasią (Lovely Kate), Klaudią (Zakątek Pasji), Martą (Kaczka z piekła rodem) i Agnieszką (połówka Kosmetycznego Remedium) :) Mam nadzieję, że przy okazji kolejnych edycji Igraszek (bo doszły mnie słuchy, że takie będą), uda nam się spotkać w co najmniej tak samo sympatycznym gronie, choć z pewnością będą jeszcze inne okazje ku temu :)
Zdjęcie od Agi :)
Organizatorki zakładają systematyczne zwiększanie grona uczestniczek wraz z rozwojem kolejnych edycji, więc po cichu liczę na to, że dwie Agaty (Agu blog i Fragrance of Beauty) również zostaną zaproszone i będą mogły i chciały dołączyć do nas w kolejnych edycjach (o ile mnie ktoś zaprosi :D).


Oczywiście Patrycja, Gosia i Ela zadbały o to, żebyśmy nie wyszły ze spotkania z pustymi rękami, co zawsze jest miłym akcentem. Nie znam osoby, której nie jest przyjemnie dostać upominek, a jeśli ktoś mówi inaczej, to zwyczajnie kłamie, dlatego nie będę zaprzeczać, że jest to zwyczajnie przyjemne ;)


Do treningu w zakresie dźwigania (słodkich) ciężarów przyczyniły się firmy: Organics Beauty, Eveline, Olos, Gerovital, Hegron, Vintage, Bath & Body Works, Kolorówka.com, Green Pharmacy, Ziaja, Pharmaceris, Pat&Rub, Farmona, Hean, Virtual, Skincode, Pierre Rene, by Dziubeka, Ploteczkarnia, Cukrowa Sowa oraz organizatorki, które sprezentowały nam własnoręcznie przygotowany balsam w kostce oraz balsam do ust! :)





Dziękuję jeszcze raz - Organizatorkom za zorganizowanie tak przyjemnego popołudnia oraz moim współtowarzyszkom, dzięki którym spotkanie przebiegło w szalenie przyjemnej atmosferze!
K.
***
Pełna lista uczestników:


Zdjęcia dzięki uprzejmości Ani i Małgosi.


Z Sylwią (Weak Point) i Kamilą (Kabodreams). Zdjęcie dzięki uprzejmości Ani.

33 komentarze:

  1. TY i tak jesteś piękna :P jakie dziewczyny uśmiechęnięte, super spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehehe dziękuję :D Widzę, że sprowokowałam trochę komplementów :D

      Usuń
  2. haha agnieszka cię zabije za tą fotę z zezem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde! Nie zauważyłam! Wykadruję to w domu! ;)

      Usuń
  3. A ja będę jeszcze piękniejsza bo zapomnialam zrobić posta z tego spotkania na zapas:P wiec to ja bede ostatnia; P

    OdpowiedzUsuń
  4. A kim jest ta chichoczaca dziewczyna?:-) super te spotkania macie :-)widac ze sie dobrze bawicie razem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby ja? :D Chodzi o to zdjęcie przy stole? ;>

      Usuń
    2. Właśnie nie wiem czy to Ty :D
      Chodzi mi o trzecie zdjęcie od dołu - przy stole ale tyłem i z wielgachną lampą :D

      Usuń
    3. Aaa! To w takim razie Aga z Kosmetycznego Remedium! :)

      Ja zacieszam na piątym zdjęciu od góry :D

      Usuń
    4. Haaa obie wygladacie slicznie i baaaaardzo sympatycznie :-) dzieki za info :-)

      Usuń
    5. Haha :D Na pewno masz rację :D

      Usuń
  5. Super spotkanie, w Spotkaniu :)
    Zaintrygowała mnie marka Organic Beauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa restauracji idealnie dobrana :))

      Zajrzyj sobie na stronę i fanpage Organics Beauty :)
      http://organicsbeauty.pl/
      https://www.facebook.com/OrganicsBeautyOfficial

      Usuń
    2. Już zajrzałam. Cena mnie trochę przeraziła.
      Mieszkałam niedaleko tej restauracji kiedyś, przy placu Wilsona :)

      Usuń
  6. Karotko, widać że spotkanie się udało bo na zdjęciach jesteś bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Któryś raz z kolei patrzę na to spotkanie i jak widać zabawa była świetna. Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle marek, o ktorych jeszcze tak malo wiem.... tak malo czasu, ale bede sledzic i wracac tu po wiecej!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak już pisałam u innych, świetny event! Szkoda, że akurat nie mogłam wziąć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś prześliczna i masz piękną spódnicę i baleriny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo dobrze bawiłam się w Waszym towarzystwie, naprawdę niesamowicie się cieszę, że pojechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądałaś :) Ja już w myślach planuję wyjazd do Warszawy na osobiste spotkanie z Tobą ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa, szkoda że mnie tam nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rozbraja mnie ta mała dziewczynka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że się podobało :3 Starałyśmy się jak mogłyśmy
    A to zdjęcie mnie to normalnie motywator dla mnie żeby schudnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze pisze :P Ale mam kryzysik i nie mogę za nic zabrac;/

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja tam byłam :), poznałam przemiłe osoby i świetnie się bawiłam, dziękuję jeszcze raz za zaproszenie. Naprawdę jestem wzruszona, że mimo masy atrakcji, gór kosmetyków, ciekawych prezentacji zauważyłyście ploteczkarnię i moje skromne wystąpienie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja tam byłam :), poznałam przemiłe osoby i świetnie się bawiłam, dziękuję jeszcze raz za zaproszenie. Naprawdę jestem wzruszona, że mimo masy atrakcji, gór kosmetyków, ciekawych prezentacji zauważyłyście ploteczkarnię i moje skromne wystąpienie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast