piątek, 2 grudnia 2011

Listopadowe zakupy - Hean, Essence, Inglot

Dzisiaj przedstawię Wam moje kolorówkowe zakupy listopadowe, chociaż post powinien raczej nazywać się zakupy ostatniego tygodnia listopada ;) 



Przy okazji podzielę się z Wami "moim odkryciem" - w ubiegłym tygodniu, zupełnie przypadkiem, trafiłam w internecie na gazetkę promocyjną drogerii Jasmin i tym, co najbardziej rzuciło mi się w oczy, to to, że wspomniana drogeria w swoim asortymencie posiada produkty m.in. marki Joko oraz Pierre Rene. Bardzo sprytnie skojarzyłam sobie, że nowo otwarta drogeria w podziemiach Dworca Centralnego w Warszawie (zaraz przy wyjściu za fontanną przy Złotych Tarasach), to właśnie Jasmin, zatem skuszoną perspektywą przetestowania niedostępnych wcześniej dla mnie marek pobiegłam tam od razu następnego dnia. Wchodzę na kolorówkę, a tam całe mnóstwo firm i kosmetyków, o których dotychczas czytałam na Waszych blogach, a których dotąd nigdzie nie widziałam, m.in. wspomniane Joko, czy Pierre Rene, a także MIYO, Eveline (kolorówka!), Hean, Paese oraz Barbra (a na pewno lakiery z serii Color Alike), a także dwie szafy Essence, a w miejscu limitki... kolekcja 50's Girl Reloaded (niestety mocno już oskubana...). Aż nie wiadomo gdzie oczy, ręce i pieniądze podziać! :D

Za ogromną zaletę tej drogerii uważam dostępność testerów paletek Hean, dzięki czemu już wiem, że na dwóch paletkach prawdopodobnie się nie skończy! ;) Dodatkowo, w moim osobistym mniemaniu, za plus tej drogerii uważam ekhm... bezpośrednie sąsiedztwo ZT, a także Natury ;))

Dzisiaj więcej zdjęć niż gadania, więc zapraszam do oglądania! Starałam się uchwycić produkty w świetle dziennym. Pod każdym zdjęciem cena produktu. Na zdjęcia nie załapała się jedynie kredka z 50's Girl Reloaded - zupełnie o niej zapomniałam! ;)

K.

Puder rozświetlający Essence Vampire's Love LE - 12,99 zł
Paletki Hean High Definition - 15,29 zł/szt
Lakier Essence Vampire's Love - 03 True Love - 6,99 zł
Lakier Essence Vampire's Love - 03 True Love
Essence Nail Art Twins - colour base 07 Chuck & glitter topper 07 Blair - 7,99 zł/szt
Inglot 942 - 20zł
Hean Stay On Eyeshadow Base - 11,99 zł

5 komentarzy:

  1. Nie załapałam się na limitkę z essence, a chciałam między innymi ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barbra... zazdroszcze, ja nigdzie nie mam do nich dostepu:( a miodu z wanilia jeszcze nie probowalam, musze skosztowac:))

    OdpowiedzUsuń
  3. @Mallene - będę we wtorek w Naturze, bo chciałam sprawdzić, czy załapię się jeszcze chociaż na obejrzenie pozostałych lakierów z limitki, to mogę też spojrzeć na rozświetlacz :)

    @Agu - sama się zdziwiłam, że mają w zanadrzu aż tyle polskich firm :) akurat Barbrę łatwo przegapić, bo nie ma swojej szafy, tylko u mnie stała na dolnej półce jakiegoś stoliczka ustawionego w okolicach Essence i Hean ;) a może sprawdź, czy u Ciebie nie ma Jasmin?

    a co do herbatki, to gorąco polecam - to chyba dobre określenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne kolory tych lakierów!
    Obserwuję

    http://muffffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. KT- to, że nie załapałam się na limitkę z essence jest dużym plusem dla mojego portfela. Jakoś przeżyje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast