niedziela, 25 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Dziewczyny,

życzę Wam cudownych, ciepłych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia, przepełnionych miłością i radością! Mam nadzieję, że Wasz Mikołaj był w tym roku bogaty! :) Wszystkim tym, które czytują tego bloga, zaglądają do mnie i dzielą się spostrzeżeniami w komentarzach bardzo dziękuję i liczę na częstsze spotkania! A sobie życzę mnóstwa pomysłów na ciekawe recenzje i żeby za rok było nas o wiele, wiele więcej! :)

Wesołych Świąt!
K.

Nasza choinka.

Moja Kota też Was pozdrawia i nie odstępuje choinki na krok, odkąd tylko drzewko pojawiło się w domu ;))

4 komentarze:

  1. Podoba mi się pomysł na taki łańcuch na choince ;)
    A kot śliczny, żałuję, że sama nie mogę mieć zwierząt :(
    Mikołaj był w tym roku jako tako łaskawy, ale czekam jeszcze na jeden prezent;)

    Wesołych świąt jeszcze raz i więcej czytelników, bo blog fajny :))

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i piękną choineczkę masz. Ja też mam kota i to nawet dwa. Jeden wspiął się na choinkę choinka spadła mama nakrzyczała na niego to teraz nawet boi się patrzyć na nią . Haha :p

    OdpowiedzUsuń
  3. kotek pod choinką jako prezencik:) oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kota pod choinką - pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast