środa, 7 grudnia 2011

Listopadowe denka

Nadszedł czas, żeby pochwalić się listopadowymi zużyciami - tak, tak - mi też spodobał się projekt denko :) Wprawdzie nie wprowadziłam żadnych surowych restrykcji co do kolejności zużywania produktów, ale odkąd pierwszy raz zetknęłam się z tym projektem zaczęłam zużywać kosmetyki z większą świadomością i rozwagą. Brzmi co najmniej dziwnie, wiem (:P), najważniejsze jednak jest to, że efekty są mocno widoczne i coraz bardziej zadowalające!

Przed Wami bohaterowie listopada, a ja mogę się pochwalić, że w tym miesiącu na tą chwilę już wykończyłam 3 kolejne kosmetyki, a kolejne 3 nieuchronnie dobiję w najbliższych dniach! :)

Be Beauty, masło do ciała Afryka; Biedronka - Genialne masło do ciała! Bardzo dobrze nawilża moją skórę i pięknie pachnie! Mam już kolejną sztukę, a także wersję Azja. Bardzo dobry i tani kosmetyk.

Żel pod prysznic Discover Borneo; Oriflame - Żel o przyjemnym, świeżym zapachu. Dobrze myje, czyli spełnia swoje zadanie. Mógłby być odrobinę bardziej wydajny, ale i tak go lubię. Teraz mam wersję China.

Antyperspiracyjny dezodorant Silk Beauty; Oriflame - Pięknie pachnie, ale niestety kiepsko chroni. Kiepsko się sprawdza w przypadku intensywnego dnia. Raczej więcej do niego nie wrócę. Aktualnie mam Crystal Essence z granatem i Nivea Invisible, które sprawdzają się o niebo lepiej.


Seria Pure Nature z aloesem i arniką; Oriflame:
  • krem do twarzy - Zależało mi na lekkim, nawilżającym kremie, który sprawdzi się również pod makijaż. Nawilżać - nawilżał, ale pod makijaż zupełnie się nie sprawdził, bo każdy użyty podkład rolował się na nim. Nie wiem, czy do niego wrócę.
  • kojący żel do twarzy z ekstraktem z aloesu i arniki 80% - Tego produktu używam na noc, jako silnego nawilżacza, ale sprawdzi się też jako maska nawilżająca lub jako kosmetyk łagodzący podrażnienia na twarzy. Dodatkowo szybko się wchłania i nie zostawia na twarzy lepiącej warstwy. Już mam kolejną tubkę.
  • tonik - Całkiem niezły, przyjemnie koił skórę i działał odświeżająco. Mam teraz inny, ale nie sprawdza się tak skutecznie jak ten.


Scrub cukrowy Milk & Honey; Oriflame - Mój ulubieniec! Recenzja pojawiła się na blogu tutaj - klik.Oczywiście mam już kolejny!

Woda perfumowana Midnight Pearl; Oriflame - To jeden z moich ulubionych zapachów. Dla mnie niemalże całoroczny! Kupiłam już mój drugi refill tego zapachu!

Be Beauty, Spa sól do kąpieli o zapachu lawendy; Biedronka - Bardzo przyjemny zapach, może odrobinę chemiczny, ale nadal bardzo przyjemny. Na pewno do niego wrócę, ale teraz mam wersję mleko i miód.

Optimals, Oxygen Boost, krem dotleniający do twarzy; Oriflame - Bardzo dobrze nawilża skórę, ale nie zauważyłam szczególnego efektu dotlenienia. Używałam go jako kremu na noc, dla równowagi, ponieważ na dzień używam kremów z funkcją matowienia skóry. Raz na jakiś czas do niego wracam, ale aktualnie mam już inny.

Tak prezentują się moje listopadowe denka. Jak widać, część z nich do świetne produkty, do których chętnie wracam, a część z nich raczej więcej się nie pojawi na mojej półce. Myślę, że o części z powyższych produktów pojawią się prędzej czy później recenzje.

K.

4 komentarze:

  1. Łał , pokaźne denko :D
    Oby tak dalej : )

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tego denka:)
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo:)
    jak będziesz miała czas zapraszam do mnie:)
    będę tu częściej wpadać:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. sama byłam lekko zaskoczona ilością denek w tym miesiącu :) mam nadzieję, że w grudniu pójdzie mi równie dobrze, to by znacząco uspokoiło moje sumienie zakupoholiczki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajne te denka w tym miesiącu:)
    będę ciebie obserwować i dodaje do blogroll:)
    liczę na to samo:)
    fajne recenzje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast