niedziela, 26 sierpnia 2012

Nowy nagłówek! :)

Dzień dobry Dziewczyny! :)

Mam nadzieję, że zauważyłyście zmianę, jaka pojawiła się u mnie w nagłówku! Od dziś mój blog będzie "legitymować" się nowym "obrazkiem" - oczywiście nadal  jednak pozostając w makowych klimatach :) Autorką tego cudeńka jest pewna dobra duszyczka - Catastrophe, na której blog również serdecznie Was zapraszam! :)


Catastrophe użyła w nagłówku zdjęcia, którego autorem jest posiadacz tegoż profilu na portalu DeviantArt - http://superstar-stock.deviantart.com/.

Mam nadzieję, że nowy wystrój spodoba się również i Wam!

Dziękuję Catastrophe! :)
K.

34 komentarze:

  1. szczerze? mam mieszane uczucia. Tzn ta fiuśna rama mnie gryzie :P ja chcesz ja się pobawię i pójdę w szranki;) z twórczością Catastrophe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ta ramka gryzie w oczy:P

      Usuń
    2. Mi się wprawdzie podoba, ale jeśli masz ochotę pobawić się z inną formą, to czemu nie? ;))

      Usuń
  2. Jaki przepiękny nagłówek <3 Naprawdę mi się podoba :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, ja się muszę wziąć ogólnie za zmianę wyglądu bloga...
    ale nie umiem robić takich rzeczy, jak ty masz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiem, dlatego poprosiłam o pomoc Catastrophe ;)

      Usuń
  4. fajnie wyszło, ramka jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nagłówek, świetnie dobrany kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek w moim stylu :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też by się przydał jakiś porządny nagłówek, bo zawsze z braku laku robiłam je na szybko, zero pomysłu, zero weny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam do tego talentu, z pomysłem też byłoby marnie ;)

      Usuń
  8. Też muszę coś zmienić, znalazłam blog dziewczyny, która robi grafikę za darmo, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również się podoba! :)

      Usuń
  11. Ekstra jest! Szalenie mi się podoba! <3 <3 <3 Rany, to mnie zmobilizuje, żeby popracować nad swoim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Po pierwszym komentarzach bałam się, że jednak coś nie gra ;) Mi również bardzo się podoba, taki mój! :]

      Usuń
  12. piękny :* Doś

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest, mnie się podoba ta ramka :) Muszę wykombinować dla siebie jakiś nagłówek, ale z moimi zdolnościami kiepsko to widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam marne zdolności w tym kierunku, napisz do Catastrophe, z tego, co pisała na swoim blogu, to chętnie podejmuje się takich zadań :)

      Usuń
  14. Szalenie mi się podoba nowy baner jedynie co bym zmieniła to na jednolite tło bo te maki? rozpraszają jakoś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, a z tłem pokombinuję, choć uwielbiam to które jest :]

      Usuń
    2. A może spróbuj tylko poszerzyć to wtedy ogólne proporcje będą lepiej dopasowane. Tak mi się wydaje.
      W każdym razie i tak mi się podoba:)))

      Usuń
  15. Nowy nagłówek wygląda świetnie :)
    Ale podejrzewam, że to kwestia tego, że bardzo dobrze komponuje się z całym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast