wtorek, 21 sierpnia 2012

Niekosmetycznie: Rzym - zapowiedź :)

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj wróciłam z Rzymu i na tym mój sezon urlopowy się zakończy. Zanim jednak całkiem wrócę do szarej rzeczywistości, chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami oraz moimi wrażeniami z tego pięknego miasta. Dla formalności jednak zapytam - chcecie? ;)

Poniżej mała zapowiedź tego, co możecie wkrótce obejrzeć! :)



Pozdrawiam,
K.

P.S. Czy któraś z Was była kiedyś w Rzymie? Jakie macie wspomnienia z tego pięknego miejsca? :)

46 komentarzy:

  1. oj chetnie zobacze wiecej fotek...zawsze marzylam zeby tam pojechac:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To planuj wyjazd, z Modlina jest super połączenie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W takim razie przejrzę zasoby i wybiorę co ciekawsze okazy :D

      Usuń
  4. Nawet się nie pytaj, tylko szybciutko pokazuj!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no i ja byłam w Rzymie, ale ze 3 dni. Jak dla mnie było to za mało, tym bardziej, że byłam z wycieczką szkolną:(

      Usuń
    2. My też byliśmy 3 pełne dni, z małym hakiem w dniu powrotu :) Ale wycieczka, a samodzielny wyjazd, to nie to samo :)

      Usuń
  5. Jasne, ze chcemy! Ja już nie mogę się doczekać :). Uwielbiam oglądać zdjęcia z podróży, chciałabym zwiedzić tyyle miejsc na świecie, że brakłoby mi czasu i pieniędzy, więc chociaż mogę popatrzeć na zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to chyba jedyny sposób, żeby zwiedzić wszystkie miejsca, o których się marzy ;) Ale Rzym nie jest tak daleko! :)

      Usuń
  6. zazdroszczę :) niestety nigdy nie byłam w rzymie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tam rodzinę, ale nie miałam okazji ich odwiedzić ;/

    A widzę, że naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! Zwłaszcza, że najwyraźniej problem noclegu miałabyś z głowy, a bilety z RyanAir są często w przyzwoitych cenach! Podejrzewam, że jeśli WizzAir też ma bezpośrednie połączenia, to również powinno być korzystnie cenowo :)

      Usuń
  8. pytanie.. pewnie, że chcemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Rzymie.. Ale kiedyś się tam na pewno wybiorę :)
    Czekam na zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wybiorę i wrzucę jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń
  10. Ja niestety nie byłam, ale chętni obejrzę zdjecia- tam musi być przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. chcemy!! :))) nie byłam nigdy w Rzymie ale chętnie zobaczę fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, Ty taka podróżniczka jesteś, co chwila w samolocie i nie byłaś? :) No to muszę Cię pokusić trochę! :)

      Usuń
  12. Karola ja byłam w Rzymie i strasznie bym chciała tam wrócić! Baaaaardzo Ci zazdroszczę tego wyjazdu:) Czekam na fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie byłam, ale wierzę, że jeszcze wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taaaak! Popodziwiam trochę ;)
    Nigdy nie byłam w Rzymie, ani nawet zagranicą. Więc uwielbiam oglądać zdjęcia inncyh, także wstawiaj ile się da ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie i tak nie ominie żadne opublikowane zdjęcie :D Ale wszystkich nie wstawię, bo napstrykałam ich ok.500... :D Aż aparat niedomagał :P

      Usuń
  15. Chcemy :)
    Ja jak do tej pory kilka razy ale w północnych Włoszech..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie dokładnie? Ja byłam wcześniej tylko kilka dni w Perugii :]

      Usuń
  16. Nie byłam, dlatego chętnie obejrzę fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nigdy nie miałam przyjemności być w Rzymie. Włochy są jednym z moich marzeń, które chciałabym zrealizować. Ale potrzebuję na to wielkie fundusze, ponieważ chciałabym spróbować ich przepysznego wina, jedzenia, oczywiście zrobić zapasy dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że najwięcej pochłonęłyby właśnie te zapasy ;)

      Usuń
  18. Super, czekam na więcej! Ja byłam na przełomie czerwca i lipca, też pisałam relację na blogasku. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcemy, chcemy i czekamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Już trochę przejrzałam, ale ciężko wybrać tylko kilka :)

      Usuń
  21. byłam 3 lata temu;)
    same pozytywne wspomnienia!;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast