środa, 29 sierpnia 2012

Wrześniowe promocje w Drogeriach Hebe!

Witajcie Dziewczyny!

Przeglądałam właśnie najnowszą gazetkę i magazyn Drogerii Hebe i zauważyłam kilka ciekawych promocji, które być może i Wam wydadzą się atrakcyjne! Dawno tu już nie było takie informacyjnego posta, a skoro udało mi się wygrzebać coś ciekawego, to czym prędzej spieszę do Was z nowinami... ;)

Pełna wersja magazynu dostępna tutaj: http://www.drogeriahebe.pl/gazetka/g15,wrzesien2012.html

Po pierwsze - najpopularniejsze podkłady Revlon - PhotoReady i ColorStay tylko za niecałe 40zł!



Po drugie grubasek do bronzera z EcoTools przeceniony na 39,99zł! To mój pędzelkowy ulubieniec, niedługo napiszę o nim więcej! :)


Nowy krem BB od Garnier, tym razem dla cery tłustej i mieszanej. Ja się raczej nie skuszę, ale chętnie poczytam opinie innych! :)


Kosmetyki Paloma dla dłoni i stóp. Stosunkowo trudno dostępne, a w naprawdę przystępnych cenach i atrakcyjnej szacie graficznej. Ciekawe czy zawartość jest równie atrakcyjna? :)


Seria Vitaceric od Eris - dość spora zniżka, tym bardziej, jeśli któraś z Was zamierza zapolować na BB w wydaniu Erisowym ;)


Kosmetyki marki Cztery Pory Roku z serii EcoDermine z prawdziwie zielonymi składami. O balsamie rozświetlającym pisała kilka dni temu Angel KLIK.


No i ciekawa pozycja makijażowa w mocno atrakcyjnej cenie, czyli Rae Morris - Makijaż bez tajemnic. Sama zaczynam się zastanawiać! :)


Zachęcam Was również do obejrzenia gazetki, bo może znajdziecie tam coś, co ja mogłam uznać za średnio atrakcyjne dla mnie, a dla Was może być nie lada okazyjną ceną. Skusicie się na coś? :)
K.

47 komentarzy:

  1. A wczoraj szłam book hebe i.... nie weszłam :( Pójdę po urlopie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, promocja obowiązuje od 30.08 :)

      Usuń
    2. Polecam zakup pędzla z Eco Tools. Mam go i nie znam lepszego pędzla do mineralnych bronzerów ;)

      Usuń
  2. OOO, ecotoolsiak znowu w promocji!!! Jupii!!!
    Wcześniej się nie załapałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Postaram się o nim niedługo napisać :)

      Usuń
  3. Kosmetyki Paloma są taniej w Naturze:) Najdroższy produkt kosztuje 5,49 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że drogeria Hebe ma swoje placówki tylko w kilku miastach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale coraz więcej ich się otwiera, więc jest szansa, że i do Ciebie dotrą :)

      Usuń
  5. a czemu ich colorstay nie ma nalepki z przodu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie do mnie z tym pytaniem :] Poza tym to zdjęcie promocyjne, może różni się nieco od faktycznego produktu? Nie wiem...

      Usuń
  6. Czasami naprawdę się cieszę ze spłukania hihi ^^ Eco Tools do bronzera <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałabyś go miłością szczerą i dozgonną :D

      Usuń
  7. kurcze nigdy nie trafilam do hebe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto :] Tym bardziej, że klimatem bliżej mu do perfumerii niż drogerii i nikt nie patrzy Ci na człowieka jak na złodzieja :P

      Usuń
  8. Szkoda, że nie mam dostępu....
    Na ten pędzel z EcoTools muszę się skusić ale nie polecam nikomu pędzla do pudru. Ten do różu znalazł inne zastosowanie i pewnie dokupię drugi ale nie widzę go w roli użytkowej zgodnej z przeznaczeniem.

    Balsamy z PharmaCF też bym skubnęła:)Miałam już przyjemność z innymi wersjami i jestem pod wrażeniem:)

    Nowość od Garniera ma bardzo przyjazną cenę, używam go od paru dni i jestem mile zaskoczona. Polubiliśmy się:) tak samo jak wróciłam na nowo do ColorStaya.

    Masz dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię ten pędzel do pudru z EcoTools i nie przekonasz mnie, że jest zły ;) Za to co do tego do różu, to się zgodzę. Do różu jest dość średni, u mnie lepiej sprawdza się do rozświetlacza :]

      A co do zakupów, to Ty już wiesz co i jak :]

      Usuń
  9. Nigdy nie byłam w Hebe ;p

    Grubasek z Ecotools to też mój ulubieniec ;)
    A BB od Dr Ireny Eris jak najbardziej polecam, jakby ktoś się zastanawiał nad zakupem - brać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grubasek <3

      BB od Eris mam odlewkę i nawet, nawet się sprawdza, choć szału chyba nie robi... Ale moja skóra ostatnimi czasy jest wyjątkowo kapryśna, więc już przestaję ogarniać co i dlaczego tak a nie inaczej na nią działa...

      Usuń
  10. U mnie nie ma hebe, ale... i tak mam ochotę na PhotoReady :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiam się między nim a ColorStay, ale skłaniam się raczej ku CS :]

      Usuń
  11. u mnie nie ma tej drogerii, Łódź ominęli :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ceny ale w mojej okolicy nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  13. na razie jakoś nie po drodze mi do Hebe, ale jak już pójdę do pracy we wrześniu będę tam pewnie stałym bywalcem (będę pracować w wieżowcu przy Rondzie ONZ, a w nim na parterze jest przecież Hebe :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niech Twój portfel już zacznie drżeć z przerażenia :D Oczywiście, że jest tam Hebe! Choć nieco mniejsze niż to na przeciwko Smyka, ale nadal spore :D

      Usuń
  14. nie ma u mnie Hebe, poza tym w portfelu pustki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej... Czasem, też bym wolała, żeby nie było u mnie jakiegoś sklepu :P

      Usuń
  15. ciekawe promocje:)
    a szkoda że u mnie w Bydgoszczy nie ma tej drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oł to od jutra ;) revlony mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie ma u mnie tej drogerii.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chwila gdzieś się otwierają, jeszcze nic straconego :)

      Usuń
  18. mnie na szczęście nic nie kusi :) ale chciałam powiedzieć, że w sobotę jadąc z hotelu na Centralny przejeżdżałam obok jakiegos Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego jest tak mało tych drogerii??? mam nadzieję, że szybciej zaczną powstawać te nowe i na zachód kraju też dotrą :)
    bardzo żałuję, że nie mam jej u mnie bo czasami są na prawdę świetne promocje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widzę, że zaczęli od Warszawy i okolic, ale chyba coraz bardziej się rozwijają i rozbudowują w innych rejonach kraju, także jest szansa, że w końcu do każdego dotrą :)

      Usuń
  20. Rewlon-jak ja na niego poluję

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo pędzel do bronzera z ET na który poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Revlon Colorstay w cenie jak z Allegro! Dzięki za info :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast