środa, 1 sierpnia 2012

Niekosmetycznie: Zanim pojawią się recenzje...

...muszę podzielić się z Wami dwoma piosenkami, które uczepiły się mojego ucha i nawet jeśli nie lecą z komputera, to i tak podśpiewuję je sobie pod nosem. A jak już się przyczepiło, to podam dalej, mimo, że żadne to nowości :)

Enjoy,
K.
Po pierwsze - uouowanie... ;)
...i po drugie - gitarowe plumkanie! :)
P.S. Jeśli spodobały Wam się te kawałki, to zapraszam Was również na fanpage bloga (okno po lewej), na którym zamieszczam czasem takie czepialskie kawałki, jako song of the day :)
źródło

11 komentarzy:

  1. extra:) Odświeżasz moje zmysły:PJeden to fajne ciachooo nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka "Cough Syrup" jest świetna, ciągle jej słucham! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! W wersji oryginalnej i wersji z Glee na zmianę! :D

      Usuń
  3. nie znam żadnego :) idę się wsłuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś katowałam madonnę chlip chlip a teraz wyciszam się http://www.youtube.com/watch?v=CrFwl9vlOTc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super kawałek! Lubię takie, dzięki za podrzucenie! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)

Jeśli chcesz zareklamować swój blog w komentarzu, to zanim zostawisz swój adres, przeczytaj ostatnią notatkę i wypowiedz się na jej temat nieco bardziej obszernie niż tylko "fajna notka". Jeśli sama piszesz bloga, to na pewno potrafisz wyrazić swoją opinię poprzez komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast